اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون سیاسی فرمانداری بروجرد:

احیای امر به معروف و نهی از منکر از مهم‎ترین اهداف قیام عاشورا است

خبرگزاری فارس: معاون سیاسی فرمانداری بروجرد گفت: احیای فرهنگ امر به معروف و نهی از منکر یکی از مهم‎ترین و اساسی ترین قیام عاشورا است.

احیای امر به معروف و نهی از منکر از مهم‎ترین اهداف قیام عاشورا است

به گزارش خبرگزاری فارس از بروجرد، بیژن داوودی پیش از ظهر امروز در جلسه کارگروه اجتماعی فرهنگی شهرستان بروجرد که در فرمانداری بروجرد برگزار شد، گفت: در مبحث امر به معروف و نهی از منکر سخنرانی‎های زیادی صورت گرفته است، ولی در عمل کاری انجام نشده است.

وی بیان کرد: یکی از مهم‎ترین عامل‎های بی‎بند و باری در جامعه، کمرنگ بودن مبحث امر به معروف و نهی از منکر است که باید به این فریضه مهم توجه ویژه داشت.

داوودی اضافه کرد: از دیگر عواملی که نتیجه کمرنگ شدن امر به معروف و نهی از منکر است، پوشش نامناسب و توجه نکردن به مسائل اخلاقی است.

وی تصریح کرد: باید در جامعه تلاش شود‎، تا فریضه مهم امر به معروف و نهی از منکر احیا شود و این امر در صدر همه کارها قرار گیرد.

معاون سیاسی فرمانداری بروجرد اظهار داشت: اکنون که در ماه محرم هستیم، سعی کنیم که فرهنگ عاشورایی بیش از گذشته مورد توجه قرار گیرد، تا معضلات اجتماعی در جامعه کاهش پیدا کند.

وی یادآور شد: در جامعه برخی به خاطر نداشتن وجدان کاری از تحریم‎ها و مشکلات اقتصاد ی سوء استفاده می‎کنند و از وضعیت بازار به صورت سودجویانه استفاده می‎برند و با این کار آب به آسیاب دشمن می‎ریزند.

انتهای پیام/2304/ح

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول