اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

جانشین شورای امر به معروف سمنان:

فریضه امر به معروف در ادارات احیا شود

خبرگزاری فارس: جانشین شورای امر به معروف و نهی از منکر سمنان گفت: احیای امر به معروف و نهی از منکر در ادارات، اغنای مردم در دریافت خدمات مطلوب را به همراه خواهد داشت.

فریضه امر به معروف در ادارات احیا شود

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، حسن سعدالدین عصر امروز در دومین همایش هم‏اندیشی مسئولان و دبیران شوراهای امر به معروف و نهی از منکر ادارات شهرستان سمنان به مناسبت هفته امر به معروف و نهی از منکر که با هدف تبیین جایگاه قانون‏مداری، وجدان کاری و سلامت اداری در فرمانداری سمنان تشکیل شد، به منویات مقام معظم رهبری در اهمیت و احیای امر به معروف و نهی از منکر اشاره کرد.

وی گفت: حرکت امام حسین(ع) و یاران باوفایش در راستای ترویج امر به معروف و نهی از منکر بوده و اقدام سیدالشهدا(ع) بیش از اینکه جنگی سخت باشد، حرکتی فرهنگی و نرم‏افزاری بود.

جانشین شورای امر به معروف و نهی از منکر شهرستان سمنان افزود: امروز پس از گذشت 1400 سال از این واقعه، شاهد ماندگاری این حرکت انسان‏‌ساز در تاریخ اسلام هستیم و عاشقان و دل‏باختگان به مکتب عاشورا همواره در جهان اسلام در حال افزایش هستند.

سعدالدین ارتباط امر به معروف و نهی از منکر را با وجدان کاری و سلامت اداری، مستقیم دانست.

وی گفت: وجود کم‏ترین مشکل در ادارات حاصل احیای این فریضه است و با این حال نباید هیچ‏گاه ما خود را مصون از مکرهای شیطان و خطا بدانیم و در این زمینه، برنامه‏ریزی و پیشگیری‏های لازم باید مد‌نظر قرار گیرد.

جانشین شورای امر به معروف و نهی از منکر شهرستان سمنان، نقش هسته‏های امر به معروف و نهی از منکر ادارات را بسیار مهم دانست.

سعدالدین اظهار داشت: با فعالیت مستمر این هسته‏ها و احیای امر به معروف و نهی از منکر در ادارات، اغنای مردم در دریافت خدمات مطلوب و ایجاد رضایت ارباب رجوع حاصل خواهد شد.

انتهای پیام/2249/ز/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول