اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره آموزش و پرورش قرچک:

امر به معروف و نهی از منکر جامعه را در برابر شبیخون فرهنگی حفظ می‌کند

خبرگزاری فارس: رئیس اداره آموزش و پرورش قرچک گفت: امر به معروف و نهی از منکر شعار محوری قیام امام حسین (ع) است که می‌تواند جامعه ما را در برابر شبیخون فرهنگی دشمن مصون دارد.

امر به معروف و نهی از منکر جامعه را در برابر شبیخون فرهنگی حفظ می‌کند

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران، هوشنگ کولیوند ساعاتی پیش در جمع دانش‌آموزان عزادار اظهار داشت: امر به معروف و نهی از منکر شعار محوری قیام امام حسین (ع) می‌باشد و این شعار یک شعار رهایی‌بخش است که می‌تواند جامعه ما را در برابر شبیخون فرهنگی دشمن مصون دارد.

رئیس اداره آموزش و پرورش قرچک با اشاره به اصلاح امت پیامبر(ص) و مبارزه با بدعت‌های اموی و اقامه نماز به عنوان محورهای اصلی حرکت امام حسین(ع) عنوان کرد: از دانش‌آموزان می‌خواهم اقامه نماز را بر تمامی کارها مقدم دارند و انس خود را با اهل بیت (ع) روز به روز بیشتر کنند.

این گزارش حاکی است، همزمان با چهارمین روز از ماه محرم، مراسم عزاداری دانش‌آموزان شهر قرچک با حضور مسئولان آموزش و پرورش قرچک، بخشدار منطقه، اعضای شورای شهر، جمعی از مسئولان ادارات و هزاران نفر از دانش‌آموزان قرچک برگزار شد.

دانش‌آموزان با سر دادن نوحه‌های مذهبی به یاد مظلومیت امام حسین (ع) و یاران باوفای ایشان به سر و سینه زدند و عزاداری کردند.

گفتنی است، دانش‌آموزان عزادار قرچکی بعد از عبور از خیابان اصلی این شهر با تجمع بر سر مزار دو شهید گمنام مدفون در پارک جنگلی زیباشهر و قرائت فاتحه با شور و حرارت زایدالوصفی عزاداری و بار دیگر بر ادامه راه شهیدان در دستیابی به اهداف والای نظام جمهوری اسلامی تاکید کردند.

گفتنی است، بیش از هزار دانش‌آموز از مدارس راهنمایی شهدای بانک مسکن و نمونه انصارالمهدی (عج) و هنرستان امیرکبیر با تجمع در میدان امام(ره) شهر قرچک و حرکت در خیابان اصلی این شهر به عزاداری سید و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین (ع) پرداختند.

انتهای پیام/ع/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول