اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر آموزش و پرورش آبیک:

فرهنگیان بسیجی پرچمداران تعلیم و تربیت هستند

خبرگزاری فارس: مدیر آموزش و پرورش شهرستان آبیک فرهنگیان بسیجی را پرچمداران تعلیم و تربیت دانست.

فرهنگیان بسیجی پرچمداران تعلیم و تربیت هستند

به گزارش خبرگزاری فارس از آبیک، احمد نوروزی در همایش بصیرتی و سیاسی فرهنگیان بسیجی شهرستان آبیک در سالن آمفی تئاتر شهید آوینی مجتمع فرهنگی و هنری باران ضمن گرامیداشت یاد و خاطره چهار هزار و 900 معلم و 36 هزار دانش‌آموز شهید گفت: فرهنگیان بسیجی به عنوان سربازان ولایت فقیه همیشه گوش به فرمان مقام معظم رهبری هستند و بسیجی‌وار در راستای منویات مقام معظم رهبری وظایف خود را به نحو احسن به منصه ظهور می‌رسانند.

وی بسیجی بودن را افتخار بزرگ فرهنگیان بسیجی ذکر و خاطرنشان کرد: پس از دوران هشت سال دفاع مقدس به مراتب مسئولیت فرهنگیان خطیرتر شد، چراکه انتظار تربیت نسل جدید با تفکر بسیجی در جامعه بیشتر و پررنگ‌تر شد.

این مسئول افزود: خوشبختانه پس از گذشت 35 سال از عمر انقلاب اسلامی نسل نوجوان و جوانی تربیت شده‌اند که گرچه جنگ تحمیلی را ندیده‌اند ولی جنب و جوش و حال و هوای نوجوانان و جوانان دوران دفاع مقدس را دارند.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان آبیک گفت: اعزام کاروان‌های راهیان نور دانش‌آموزی به مناطق عملیاتی را در نهادینه کردن فرهنگ ایثار و شهادت که نشأت گرفته از فرهنگ عاشوراست در بین دانش‌آموزان تأثیرگذار دانست و تصریح کرد: راهیان نور سفری معنوی و فرهنگی است که خاطرات ایثارگری‌ها، رشادت‌ها و جانفشانی‌های شهدای هشت سال دفاع مقدس برای دانش‌آموزان یادآور می‌شود که در تقویت معنویت آنها بسیار مؤثر است.

نوروزی با اشاره به دانشمندان جوان بسیجی گفت: وجود تفکر و فرهنگ بسیجی در افکار و اندیشه‌های دانشمندان جوان کشور به ویژه دانشمندان هسته‌ای سبب شده که حماسه‌های بزرگی را در عرصه علمی خلق کنند و نام ایران در جهان بدرخشد.

انتهای پیام/77006/ی/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول