اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

تعلیم و تربیت  /  آموزش و پرورش

مسئول بسیج دانش‌آموزی استان کرمانشاه خبر داد

مرمت مدارس استان توسط دانش‌آموزان بسیجی

خبرگزاری فارس: مسئول بسیج دانش‌آموزی و فرهنگیان سپاه نبی‌اکرم(ص) استان کرمانشاه گفت: هر ساله 40 درصد از ساختمان‌های مدارس استان توسط دانش‌آموزان بسیجی مرمت و تعمیر می‌شود.

مرمت مدارس استان توسط دانش‌آموزان بسیجی

سیروس حاتمی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرمانشاه اظهار داشت: با آغاز جنگ تحمیلی، بنا به ضرورت دفاع از انقلاب و میهن اسلامی، دانش‌آموزان حفظ سنگرهای حق علیه باطل را بر ادامه تحصیل خود ترجیح دادند و بیش از 550 هزار نفر از آنان در قالب نیروهای بسیجی عازم جبهه‌های نبرد شدند و با اهدای بیش از 36 هزار شهید گلگون‌کفن‌، حدود 42 درصد از کل شهدای بسیج را تشکیل دادند.

وی با اشاره به اینکه بسیج دانش‌آموزی در قاعده هرم بسیج قرار داد، افزود‌: نخستین حرکت سازمان یافته دانش‌آموزان در 13 آبان ماه سال 57 آغاز شد و هر ساله 40 درصد از ساختمان‌های مدارس استان کرمانشاه توسط دانش‌آموزان بسیجی مرمت و تعمیر می‌شود.

مسئول بسیج دانش‌آموزی و فرهنگیان سپاه نبی‌اکرم(ص) استان کرمانشاه با بیان اینکه جهان غرب با تمام ابزار و امکانات خود جوانان و نوجوانان میهن اسلامی را هدف توطئه‌های شوم خود قرار داده است، گفت: ایجاد امیدواری به آینده در بین جوانان را باید در اولویت قرار دهیم. 

انتهای پیام/2700/م/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول