اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به مناسبت هفته بسیج

500 دانشجوی بسیجی خوزستان به سفر راهیان نور می‌روند

خبرگزاری فارس: مسئول سازمان بسیج دانشجویی خوزستان از اعزام 500 دانشجوی بسیجی استان در هفته بسیج به سفر راهیان نور خبر داد.

500 دانشجوی بسیجی خوزستان به سفر راهیان نور می‌روند

 علیرضا علیزاده‌ حداد در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اهواز اظهار داشت: به مناسبت بزرگداشت هفته بسیج، دانشجویان بسیجی خواهر و برادر دانشگاه‌های سراسر خوزستان به اردوی راهیان نور و بازدید از مناطق عملیاتی اعزام می‌شوند.

وی افزود: بر اساس برنامه‌ریزی‌هایی که از سوی حوزه‌ها و پایگاه‌های مقاومت بسیج دانشجویی انجام شده این بسیجیان از دانشگاه‌ها در طول هفته بسیج در قالب اردوهای راهیان نور به زیارت مشهد شهیدان می‌روند.

علیزاده‌ حداد در ادامه با تسلیت فرارسیدن ماه محرم و تبریک هفته مبارک بسیج خاطر نشان کرد: دانشجویان بسیجی با حضور در یادمان شهدای شلمچه، مزار شهدای هویزه، یادمان شهدای طلاییه و یادمان شهدای والفجر 8 در منطقه اروند آبادان ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای والامقام با آرمان‌های بلند آنان تجدید پیمان می‌کنند.

وی مسابقات کتابخوانی، نشست‌های بصیرتی و دیدار با علما را از جمله برنامه‌های هفته بسیج عنوان کرد و گفت: به منظور گرامیداشت یاد و خاطره شهدا، دانشجویان با خانواده‌های معظم شاهد با محوریت خانواده شهدای دانشجو دیدار می‌کنند.

این مقام مسئول در بسیج سازمان دانشجویی خوزستان برگزاری یادواره‌های شهدا را یکی دیگر از برنامه‌های هفته بسیج بیان کرد و افزود: به همین منظور در پنج دانشگاه خوزستان آیین بزرگداشت و یادواره شهدای والامقام برگزار می‌شود.

علیزاده‌ حداد در ادامه به بیان محورهای برنامه بسیج دانشجویی خوزستان به مناسبت هفته بسیج پرداخت و اظهار داشت: با توجه به تقارن هفته بسیج با ماه محرم برنامه‌های ما بر اساس سه محور اصلی اقتصاد مقاومتی، بیداری اسلامی و محرم برگزار می‌شود.

مسئول سازمان بسیج دانشجویی خوزستان در ادامه با تبریک دوم آذر سالروز تشکیل این سازمان تصریح کرد: هر ساله به مناسبت سالروز تشکیل بسیج دانشجویی تجمعات و گردهمایی‌هایی انجام می‌شد که با توجه به تقارن با ماه محرم و عزاداری سرور و سالار شهیدان این آیین با شور و حال بیشتری در دانشگاه‌های سراسر خوزستان برنامه‌ریزی شده است.

وی با اشاره به شعار هفته بسیج سال 1391 اضافه کرد: برنامه‌های هفته بسیج امسال با شعار «بسیج امتداد عاشوراست» در همه حوزه‌ها و پایگاه‌های مقاومت بسیج دانشجویی اجرا می‌شود.

به گفته علیزاده حداد، برگزاری کرسی‌های آزاد اندیشی با موضوع اقتصاد مقاومتی و بیداری اسلامی و آغاز اجرای طرح سیر مطالعاتی کتاب‌های شهید مطهری از دیگر برنامه‌هایی است که در دانشگاه‌های خوزستان به اجرا در خواهد آمد.

انتهای پیام/2247/و/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول