اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم ملایر در مجلس:

آمیختگی شئون زندگی به تفکر بسیجی، عامل تعالی جامعه است

خبرگزاری فارس: نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه آن طور که باید و شاید از ظرفیت فوق‌العاده بسیج استفاده نشده، گفت: برای اعتلای جایگاه کنونی نظام، باید تمام شئون زندگی خود را با تفکر تأثیرگذار بسیجی عجین سازیم.

آمیختگی شئون زندگی به تفکر بسیجی، عامل تعالی جامعه است

احمد آریایی‌نژاد امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در همدان با اشاره به ابعاد اثرگذار تربیتی فرهنگ بسیج بر روی جوانان و نوجوانان اظهار کرد: این نهاد از یک سو دریافت‌کننده ارزش‌ها بوده و از سوی دیگر انتقال‌دهنده آن به نسل جدید به منظور به‌کارگیری آن در زندگی است.

وی با بیان اینکه تأسی از فرهنگ بسیجی، اساس انقلاب اسلامی و ضامن حیات معنوی آن است، گفت: امام خمینی (ره) با صدور فرمان تشکیل بسیج، لایه‌های دفاعی از ارزش‌ها و آرمان‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی را در بین مردم جاری و ساری ساخت.

نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی با اشاره به هجمه‌های سنگین دشمن علیه تفکر بسیجی ادامه داد: برای تداوم انقلاب اسلامی و اعتلای جایگاه کنونی آن باید تمام شئون زندگی خود را با تفکر تأثیرگذار بسیجی عجین سازیم تا از رهگذر این انسجام بقای اعتقادات را شاهد و ناظر باشیم.

وی با بیان اینکه تاکنون آن طور که باید و شاید از ظرفیت فوق‌العاده بسیج استفاده نشده است، گفت: بسیج اساسی‌ترین مؤلفه بازدارندگی در برابر دشمنان است پس باید از آن بهره کافی و وافی را برد.

آریایی‌نژاد در ادامه سخنانش با اشاره به تقارن هفته بسیج و ماه محرم افزود: باید از متقارن شدن ماه محرم و هفته بسیج به منظور دمیدن روح حماسی به برنامه‌های این هفته نهایت استفاده را برد که این مهم با برنامه‌ریزی مدون و منسجم میسر خواهد شد.

وی معرفی و شناساندن بسیج و تفکر بسیجی را به عنوان بازوی قدرتمند نظام ولایی برای صیانت و حراست از دستاوردهای انقلاب اسلامی دانست و بر نقش اثرگذار بسیج در راستای ترویج و تعمیق فرهنگ امر به معروف و نهی از منکر در جامعه تأکید کرد.

نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی در پایان سخنانش با تأکید بر اینکه باید از ظرفیت بسیج استفاده شود، آن را عاملی مؤثر در پیشبرد اهداف پیش رو قلمداد کرد.

انتهای پیام/89002/صا/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول