اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول ستاد گرامیداشت هفته بسیج استان اردبیل:

تجمع بزرگ بسیجیان عاشورایی برگزار می‌شود

خبرگزاری فارس: مسئول ستاد گرامیداشت هفته بسیج استان اردبیل گفت: تجمع بزرگ بسیجیان عاشورایی همزمان با آغاز هفته بسیج و تقارن آن با محرم‌الحرام برگزار می‌شود.

تجمع بزرگ بسیجیان عاشورایی برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، فرهنگ مستعدحصاری ظهر امروز در نشست خبری به مناسبت گرامیداشت هفته بسیج اظهار داشت: امسال برنامه‌های هفته بسیج به دلیل تقارن یافتن با محرم‌الحرام جلوه و شکوهی عظیم دارد که برای برپایی آن همه بسیجیان استان آماده ‌باش هستند.

وی با اشاره به اینکه همایش‌هایی برای این ایام در نظر گرفته شده و محصولات فرهنگی برای توزیع در بین اقشار مختلف مردم تدارک دیده شده است، خاطرنشان کرد: بسیج هر روز سازمان خود را به روز می‌کند تا بتواند پاسخگویی به موقع برای نیازهای جامعه باشد.

مسئول ستاد گرامیداشت هفته بسیج استان اردبیل با اشاره به اینکه هم اکنون بسیجیان در قالب گردان‌های عاشورا، الزهرا، امام حسین (ع) و گردان‌های بیت‌المقدس سازماندهی شده‌اند،‌ یادآور شد:‌ در طرح تعالی و تحول حلقه‌های صالحین بسیج تشکیل شده تا علیرغم پرورش روح و افکار خود نگهبان مناسب و شایسته‌ای برای انقلاب باشند.

مستعدحصاری گفت: پیش از آغاز هفته بسیج همایش مداحان اهل بیت، همایش روحانیون،‌ همایش روابط عمومی ادارات استان، جلسات با ریش‌سفیدان و هیئت‌ امنای مساجد تشکیل شده است و مقرر شده از اولین شب محرم‌الحرام تا شب 13 در حسینیه ثار‌الله برنامه‌های عزاداری را شاهد باشیم.

همایش دانش‌آموزان 13 ساله برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، این مسئول در بخش دیگری از سخنان خود از برگزاری همایش دانش‌آموزان 13 ساله بسیجی مدارس استان خبر داد و بیان داشت: دستجات عزاداری رزمندگان اسلام امسال همانند دستجات عزاداری سنتی محلات اردبیل به بازار خواهند آمد.

فرمانده تیپ 37 حضرت عباس (ع) استان اردبیل طولانی‌ترین راهپیمایی و تجمع بسیجیان را نیز در این هفته یادآور شد و ادامه داد: حلقه‌های صالحین روز جمعه از مقابل حسینیه ثار‌الله تا مصلی اردبیل در دستجات منظم ضمن راهپیمایی به عزاداری خواهند پرداخت و با شرکت در نماز جمعه بیعت خود با ولایت را نشان می‌دهند.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، وی شرکت بسیجیان در نماز ظهر عاشورا و برگزاری همایش زینبیون توسط بسیج جامعه زنان را از دیگر برنامه‌های این هفته اعلام کرد.

انتهای پیام/62003/ن

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول