اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

بسیج و همراهی با انقلاب – 19

هاشمی: دغدغه‌های رهبری در حوزه فرهنگی پوشش داده شود

خبرگزاری فارس: رئیس دانشکده ملاصدرای رامسر گفت: دغدغه‌های مقام معظم رهبری را در مسائل فرهنگی جامه عمل بپوشانیم و آن هم از عهده جوانان، بسیجیان واقعی و منتظران برمی‌آید.

هاشمی: دغدغه‌های رهبری در حوزه فرهنگی پوشش داده شود

به گزارش خبرگزاری فارس از رامسر، یوسف هاشمی صبح امروز در نشست فرهنگی، بصیرتی دانشگاه‌ها و مراکز آموزشی شهرستان رامسر در مجتمع فدک این شهرستان با اشاره به  ایام محرم بیان داشت: باید از صحنه‌های کربلا و عاشورا درس آزادگی، ایثار و ایمان گرفت.

وی با اشاره به فرمایش مقام معظم رهبری که «مجموعه بسیج اساتید را یک مجموعه نظامی نمی‌دانم و معتقدم که اگر میدان علمی برای این بسیج مهیا شود، می‌شود بسیج علمی»، گفت: امروز وظایف بسیج اساتید بسیار خطیرتر است و در کنار دو ضلع بسیج ادارات و بسیج دانشجویی به عنوان ضلع سوم و حتی قلب این مثلث می‌تواند نقش‌آفرین باشد.

مسئول کانون بسیج اساتید شهرستان رامسر بیان داشت: امروزه وظیفه اصلی اساتید می‌تواند بحث فرهنگی یا بسیج فرهنگی و بحث علمی یا بسیج علمی باشد.

هاشمی گفت: از آنجایی‌ که نظام دینی ما به پرورش قبل از آموزش تاکید دارد، اول باید تزکیه صورت گیرد تا بذر علمی را بتوان در این بستر علمی کاشت.

وی اظهار داشت: با توجه به آمارهای بالای هزینه‌کرد دشمنان در بحث فرهنگی، می‌طلبد که دغدغه‌های مقام معظم رهبری را در مسائل فرهنگی جامه عمل بپوشانیم و آن هم از عهده جوانان، بسیجیان واقعی و منتظران برمی‌آید.

رئیس دانشکده ملاصدرای رامسر افزود: با توجه به فرمان صادره از طرف مقام معظم رهبری برای تشکیل سپاه نرم در مقابله با جنگ نرم، باید روی برنامه‌ریزی و تشکیل اتاق فکر، برپایی کرسی‌های آزاداندیشی همراه با بصیرت تمرکز بیشتری کنیم.

هاشمی گفت: بسیج اساتید دانشکده ملاصدرای رامسر با همکاری بسیج اساتید استان و به تبعیت از فرامین مقام معظم رهبری و سازمان بسیج اساتید کشور اقداماتی انجام داده که به عنوان نمونه می‌توان به راه‌اندازی پایگاه اینترنتی، انتشار نشریه سرو، انتشار ویژه‌نامه و بیانیه‌ها به مناسبت‌های مختلف، برگزاری کلاس‌های آموزشی علمی، تشکیل حلقه‌های علمی و طرح صالحین و برگزاری کرسی‌های آزاداندیشی در شهرستان را نام برد.

انتهای پیام/86003/ب/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول