اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون سیاسی-اجتماعی فرماندار درمیان مطرح کرد

تفکر بسیجی پیشتاز در میدان‌های جنگ نرم

خبرگزاری فارس: معاون سیاسی-اجتماعی فرماندار درمیان گفت: در میدان جنگ نرم تفکر بسیجی پیشتاز است.

تفکر بسیجی پیشتاز در میدان‌های جنگ نرم

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند به نقل از روابط‌ عمومی فرمانداری درمیان، علی عباسی در جمع بسیجیان درمیان گفت: تفکر بسیجی عامل برتری و پیروزی در میدان دفاع مقدس در مقابله با سلاح‌های پیشرفته بود و امروز نیز عامل قدرت در مقابله با جنگ نرم دشمنان است.

وی با بیان اینکه بزرگداشت هفته بسیج گرامیداشت یاد و خاطره امام خمینی (ره)، ارزش‌ها، دستاوردهای انقلاب اسلامی و حرکت در خط ولایت است، تصریح کرد: بسیج نماد مقاومت و مبارزه با استکبار جهانی بوده و دشمن همواره از شهادت‌طلبی ملت ایران ضربه خورده است.

عباسی با بیان اینکه تفکر بسیجی منحصر به یک قشر خاص نیست، ادامه داد: همه هفته‌ها باید هفته بسیج و همه ایام باید روز دفاع از دستاوردهای انقلاب اسلامی باشد.

معاون سیاسی-اجتماعی فرماندار درمیان مردمی بودن بسیج را از شاخص‌های مهم تفکر ناب بسیجی دانست و تصریح کرد: این تفکر از بدو پیروزی انقلاب اسلامی در تمامی دوره‌ها به‌ویژه هشت سال جنگ تحمیلی همواره با پیروی از قیام خونین عاشورای حسینی در صحنه حضور داشته و با تفکر عاشورایی بسیاری از نقشه‌های دشمنان را نقش برآب کرده است.

عباسی تصریح کرد: زنده نگه داشتن یاد و خاطره ایثارگران مجاهدی که در پاسداری از آرمان‌های انقلاب اسلامی و امام بزرگوار جانفشانی کرده‌اند، علاوه بر عزت، اقتدار و سربلندی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، الگوسازی برای نسل جوان کشور، نشر و گسترش فرهنگ شهادت و ایثار، تفکر بسیجی و روحیه آزادگی را در جهان اسلام به همراه دارد.

وی از بسیج به عنوان پیشرو و تضمین‌کننده اقتدار و آینده نظام اسلامی نام برد و افزود: نهادینه شدن تفکر بسیج باعث رفع مشکلات کنونی جهان می‌شود.

معاون سیاسی-اجتماعی فرماندار درمیان گفت: برگزاری مسابقات فرهنگی و ورزشی، برگزاری سه یادواره شهدای روستاهای زیدان، احمدآباد و آواز و همایش بزرگ بسیجیان عاشورایی از مهم‌ترین برنامه‌های هفته بسیج بود.

عباسی از افتتاح سه طرح عمرانی شهرستان در این هفته خبر داد و افزود: برگزاری نمایشگاه عرضه محصولات فرهنگی در مرکز شهرستان و ویزیت رایگان بیماران در روستاهای محروم از دیگر برنامه‌های هفته بسیج درمیان محسوب می‌شود.

انتهای پیام/م

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول