اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با هدف کاهش معضلات تنظیف شهری در قزوین

همایش همیاران محرم دانش‌آموزان بسیجی برگزار شد

خبرگزاری فارس: همایش همیاران محرم دانش‌آموزان بسیجی با هدف کاهش معضلات و مشکلات تنظیف شهری در فرهنگسرای بانو حضرت زهرا (س) در سازمان فرهنگی و ورزشی شهرداری قزوین برگزار شد.

همایش همیاران محرم دانش‌آموزان بسیجی برگزار شد

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، همایش همیاران محرم دانش‌آموزان بسیجی با هدف کاهش معضلات و مشکلات تنظیف شهری در فرهنگسرای بانو حضرت زهرا (س) در سازمان فرهنگی و ورزشی شهرداری قزوین با حضور دانش‌آموزان بسیجی برگزار شد.

همایش همیاران محرم دانش‌آموزان بسیجی با حضور مسئولان استانی از جمله معاون فرهنگی و هنری و مسئول مرکز تشکل‌های مذهبی سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری قزوین و معاون اجرایی و روابط عمومی سازمان مدیریت پسماند شهرداری قزوین برگزار شد.

در همایش همیاران محرم دانش‌آموزان بسیجی معاون فرهنگی و هنری سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری قزوین و معاون اجرایی سازمان مدیریت پسماند شهرداری قزوین سخنرانی کردند.

در این مراسم معاون فرهنگی و هنری سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری قزوین با بیان اینکه همیاران محرم دانش‌آموزان بسیجی در برگزاری هرچه باشکوه‌تر مراسم عزاداری سیدالشهدا کمک بسزایی می‌کنند، ابراز کرد: باید این مراسم‌ها با کم‌ترین مشکلات تنظیف شهری و اخلاقی برگزار شود.

در همایش همیاران محرم دانش‌آموزان بسیجی روابط عمومی سازمان مدیریت پسماند شهرداری قزوین نحوه فعالیت همیاران محرم دانش‌آموزان بسیجی در روزها و شب‌های دهه نخست ماه محرم را تشریح کرد و از آنان خواست در جمع‌آوری زباله‌ها که در هنگام مراسم‌ عزاداری سینه‌زنی در خیابان‌ها به وجود می‌آید همکاری منظم و مؤثری داشته باشند.

در پایان این مراسم مسئولان مربوط استقرار دانش‌آموزان در موقعیت‌های مکانی در خیابان‌ها را مشخص کردند تا در روزهای تاسوعا و عاشورا در کاهش مشکلات تنظیف شهری همکاری کنند.

و همچنین خیابان‌های تهران قدیم، باغ دبیر و سپه از جمله خیابان‌هایی است که باید دانش‌آموزان بسیجی مستقر شوند.

در همایش همیاران محرم دانش‌آموزان بسیجی مسئولان مربوط از دانش‌آموزانی که به صورت داوطلبانه با سازمان مدیریت پسماند شهرداری قزوین همکاری می‌کنند، تقدیر و تشکر کرد.

انتهای پیام/77009/غ/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول