اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار بناب:

دشمنان از گسترش تفکر بسیجی وحشت دارند

خبرگزاری فارس: فرماندار بناب گفت: دشمنان ایران اسلامی از گسترش تفکر بسیجی به شدت احساس خطر و وحشت می‌کنند.

دشمنان از گسترش تفکر بسیجی وحشت دارند

به گزارش خبرگزاری فارس از بناب، سعید برقی عصر امروز در جلسه هماهنگی ستاد گرامیداشت هفته بسیج بناب بر ضرورت ترویج هر چه بیشتر تفکر بسیجی و انقلابی در جامعه تأکید کرد.

وی اظهار کرد: اگر با همین تفکر پیش برویم، قطعاً بر دشمنان اسلام و انقلاب در سراسر دنیا غالب می‌شویم.

برقی با بیان اینکه آحاد مردم روز به روز با نهاد مقدس بسیج بیشتر انس می‌گیرند، افزود: امروز ملت‌های بیدار و آزادی خواه دنیا هم به حقانیت انقلاب اسلامی ایران پی برده و از آن حمایت می‌کنند.

وی خاطرنشان کرد: به برکت انقلاب اسلامی ایران و حاکمیت تفکر بسیجی در این کشور، امروز دنیا کشور ما را به عنوان کشور مستقل و عزتمند می‌شناسد و از آن به نیکی یاد می‌کند.

فرماندار بناب همچنین ضمن تأکید بر استفاده از تقارن ایام محرم با هفته بسیج برای آشنا کردن نسل جدید انقلاب با روحیه شهادت‌طلبی و بسیجی گفت: دستگاه‌های فرهنگی و اجرایی شهرستان موظفند نهایت همکاری و هماهنگی را با ستاد گرامیداشت هفته بسیج انجام دهند تا برنامه‌های خوب و قابل استفاده اجرا شود.

فرمانده سپاه ناحیه بناب نیز در ادامه این جلسه با بیان اینکه بسیج و تفکر بسیجی در همه صحنه‌ها حضور فعال دارد، گفت: تا زمانی که تفکر بسیجی در این کشور حاکم است، هیچ جنگی علیه کشورمان به وجود نمی‌آید.

فریدون محمودیان تأکید کرد: همین تفکر بسیجی تا امروز خیلی از بحران‌ها و ناملایمات کشورمان را در طول تاریخ انقلاب خنثی کرده است؛ بنابراین باید زیربنا و هویت اصلی این تفکر را با چنگ و دندان حفظ کنیم.

وی اظهار کرد: مقوله بسیج فقط به زمان جنگ مربوط نیست، بلکه در هر زمان و مکانی به بسیج و نیروهای بسیجی نیاز است.

محمودیان از هفته بسیج به عنوان یک فرصت برای یادآوری رشادت، ایثار و خلوص بسیجیان یاد کرد و گفت: همیشه لازم نیست فقط از سخنرانی‌ها و خاطرات افراد برجسته و مشهور کشوری استفاده کنیم، بلکه می‌توانیم حداقل در این هفته به حرف‌ها و درد دل بسیجیان شهر و مجموعه خود هم گوش فرا دهیم.

فرمانده سپاه ناحیه بناب خاطرنشان کرد: به فضل الهی برکات تدبیر و دوراندیشی امام راحل روز به روز در زمینه‌های مختلف خود را نمایان‌تر می‌کند و مقاومت‌هایی که در سرتاسر دنیا امروز شاهدش هستیم، برگرفته از همین بسیج است که از یادگارهای مدبرانه امام عزیز است.

در این جلسه مقرر شد امسال برای نخستین بار و با همت سپاه و سازمان تبلیغات اسلامی تمام هیئت‌های عزاداری شهر بناب روز تاسوعا به مدت دو ساعت به صورت متمرکز در مرکز شهر تجمع کرده و در کنار هم به عزاداری بپردازند.

انتهای پیام/آ/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول