اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امروز صورت گرفت

آغاز فعالیت نخستین مجمع بسیجیان داراب

خبرگزاری فارس: نخستین مجمع بسیجیان داراب امروز در این شهرستان فعالیت‌های خود را آغاز کرد.

آغاز فعالیت نخستین مجمع بسیجیان داراب

به گزارش خبرگزاری فارس از داراب، سرپرست فرمانداری داراب بعد از ظهر امروز در نخستین جلسه مجمع بسیجیان این شهرستان که با حضور نخبگان از اقشار مختلف بسیج، نماینده مردم شهرستان‌های داراب و زرین‌دشت در مجلس شورای اسلامی و مسئولان این شهرستان برگزار شد، اظهار داشت: اخلاص در نیت و عمل، خدمت بی‌منت و ولایت‌مداری سه ویژگی بسیجیان واقعی است.

کرامت قاسمی تصریح کرد: بسیجیان در طول تاریخ انقلاب اسلامی بارها ثابت کرده‌اند که از یاران باوفای ولایت بوده‌اند و ولایت‌مداری و ولایت‌پذیری آن‌ها بارها به مردم ثابت شده است.

سرپرست فرمانداری داراب اضافه کرد: بسیجیان پیام عاشورا را درک کرده‌اند و حماسه‌های بزرگی که در هشت سال دفاع مقدس خلق شد برگرفته از تفکر بسیجی و عاشورایی رزمندگان ایرانی بود.

قاسمی ابراز داشت: بسیجیان در جنگ تحمیلی، تحریم‌ها و فشارهای دشمنان و گردنه‌های پرپیچ و خمی که دشمنان برای انقلاب اسلامی به وجود آوردند، این سه ویژگی را حفظ و با دشمن خود مقابله کردند و پیروز شدند.

در ادامه این جلسه نماینده مردم داراب و زرین دشت در مجلس شورای اسلامی بسیج را نماد موفقیت، پویایی و خلاقیت دانست و گفت: بسیج وارد هر کاری که شده آن کار به خوبی و به نحو احسن انجام شده است.

در جلسه امروز مجمع بسیجیان شهرستان داراب غلامرضا صادق‌زاده با کسب 111 رأی به عنوان رئیس و وحید عسکری با 39 رأی به عنوان نائب رئیس این مجمع انتخاب شدند.

انتهای پیام/2448/ع/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول