اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون اجرایی مدیریت پسماند شهرداری قزوین:

معضلات تنظیف شهری کاهش یابد

خبرگزاری فارس: معاون اجرایی مدیریت سازمان پسماند شهرداری قزوین گفت: با بسیج همگانی مردم عزادار به ویژه جوانان می‌توان معضلات تنظیف شهری را در محرم امسال به خوبی کاهش داد.

معضلات تنظیف شهری کاهش یابد

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین بابک محمدی در همایش همیاران محرم دانش‌آموزان بسیجی که در آمفی‌تئاتر سازمان فرهنگی و ورزشی شهرداری قزوین برگزار شد، با بیان اینکه سازمان مدیریت پسماند شهرداری قزوین برای کاهش معضلات تنظیف شهری در اواخر روزهای دهه نخست ماه محرم نیاز به بسیج همگانی مردم عزادار به ویژه جوانان دارد، ‌اظهار کرد: با همکاری آنان با این سازمان مطلوب‌تر می‌توان این معضلات را به حداقل رساند.

وی با بیان اینکه سازمان مدیریت پسماند شهرداری قزوین به صورت شبانه‌روزی به شهروندان قزوینی خدمات ارائه می‌دهد، بیان کرد: این سازمان در اواخر روزهای نخست ماه محرم در نظافت و پاکیزگی شهری همت مضاعفی می‌کند.

معاون اجرایی مدیریت سازمان پسماند شهرداری قزوین با اشاره به اینکه برخی از مردم عزادار بعد از پایان مراسم‌های سینه‌زنی و زنجیرزنی مشکلاتی در نظافت و بهداشت شهری به وجود می‌آورند، خاطرنشان کرد: سازمان مدیریت پسماند شهرداری قزوین در راستای کاهش این مشکلات خدمات بسیاری را انجام می‌دهد.

محمدی اضافه کرد: سازمان مدیریت پسماند شهرداری قزوین با جمع‌آوری و حمل زباله‌های از جمله ظروف یکبار مصرف در راستای نظافت شهری به شهروندان خدمات ارائه می‌دهد تا محیط شهر را پاکیزه و تمیز کند.

وی با بیان اینکه در چند سال اخیر بعد از پایان مراسم سینه‌زنی و زنجیرزنی انباشته شدن زباله از جمله ظروف یکبار مصرف در خیابان‌ها موجب بی‌نظمی و آلودگی در شهر شده است، اذعان کرد: باید مراسم‌های باشکوه عزاداری امام حسین (ع) را با کمترین مشکلات تنظیف شهری برگزار کرد تا هزینه‌های شهری کاهش یابد.

کاهش مشکلات تنظیف شهری در محرم امسال

معاون اجرایی مدیریت سازمان پسماند شهرداری قزوین بیان کرد: مسئولان مربوط شهرداری قزوین برای کاهش مشکلات تنظیف شهری و اخلاقی در محرم امسال برنامه‌ریزی دقیق و هدفمند کردند تا این مشکلات را کاهش دهند.

وی با اشاره به اینکه سازمان مدیریت پسماند شهرداری قزوین در هنگام برگزاری مراسم‌ عزاداری سینه‌زنی و زنجیرزنی در هر مسیر از خیابان‌ها نیروی‌های کارگر نظافت شهری و همیاران محرم مستقر کرده است، ابراز کرد: این نیروها در کاهش مشکلات تنظیف شهری فعالیت می‌کنند تا چهره شهر زشت و آلوده نشود.

محمدی با بیان اینکه هر یک از دانش‌آموزان در مکانی از خیابان‌ها مستقر می‌شوند، اذعان کرد: آنان با برخورد با مشکلات نظافتی در شهری به سازمان پسماند مدیریت شهری اطلاع می‌دهند تا همکاران مربوط در این سازمان این مشکلات را برطرف کند.

وی خاطرنشان کرد: مدیریت پسماند شهرداری قزوین عضو جدید همیار محرم می‌پذیرد که در این راستا افراد داوطلب می‌توانند با مراجعه به این سازمان به عنوان همیار محرم در اواخر دهه نخست ماه محرم با شهرداری قزوین در کاهش مشکلات تنظیف شهری و اخلاقی همکاری کنند.

معاون اجرایی مدیریت سازمان پسماند شهرداری قزوین از همکاری داوطلبان بسیجی در کاهش مشکلات تنظیف شهری تشکر کرد و گفت: امیدواریم انباشت زباله از جمله ظروف یکبار مصرف در روزهای آخر دهه نخست ماه محرم امسال به حداقل کاهش یابد.

محمدی با اشاره به اینکه همایش محرم دانش‌آموزان بسیجی در دو سال گذشته برگزار شده است، یادآور شد: همایش امسال نیز با هدف چگونگی نحوه خدمات در کاهش مشکلات تنظیف شهری در اواخر دهه نخست محرم برگزار شده است.

انتهای پیام/77009/غ/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول