اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار شوشتر:

تنظیف معابر شوشتر به پیمانکار سپرده شد

خبرگزاری فارس: شهردار شوشتر گفت: تنظیف معابر شهر شوشتر به پیمانکار جدیدی سپرده شده است و همه بخش جمع‌آوری زباله، تنظیف و سایر خدمات موجود در بخش شهری به پیمانکار واگذار شده است.

تنظیف معابر شوشتر به پیمانکار سپرده شد

به گزارش خبرگزاری فارس از شوشتر، آرش دُر صبح امروز در بازدید از پروژه ساحل‌سازی شهرستان شوشتر اظهار داشت: همه امور تنظیف معابر شهری در شوشتر به پیمانکار سپرده شده است و به این دلیل خدمات شهری شهرداری شوشتر تنها به جای انجام کار در شرایط کنونی بر صحت انجام کار نظارت می‌کند.

وی با اشاره به اینکه برون سپاری امور جاری شهرداری شوشتر بسیار لازم است، افزود: در برون سپاری از هدر رفت انرژی جلوگیری می‌شود و منابع به خوبی مدیریت می‌شوند و به این دلیل باید کوشید تا دیگر بخش‌های شهرداری شوشتر نیز با بررسی صحیح برون سپاری شود.

این مقام مسئول با اشاره به اینکه پس از بخش خدمات شهری نوبت به فضای سبز است و در تلاش هستیم این بخش از شهرداری را نیز به صورت حجمی به پیمانکار بسپاریم که در صورتی که این امر محقق شود دیگر پرسنل شهرداری و تحت امر موجود به 95 نفر کاهش خواهید یافت و مدیریت نیروی انسانی در سطح شهرداری شوشتر متحول خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه پیمانکار جمع‌آوری زباله و تنظیف شهرداری در شرایط کنونی یک پیمانکار است، تاکید کرد: در شرایط کنونی برای این کار یک پیمانکار استخدام کرده‌ایم زیرا با این شرایط نیروی به کار گرفته شده کمتر خواهد بود و هزینه‌های شهرداری نیز بهتر مدیریت می‌شود.

دُر با تاکید بر اینکه شهرداری شوشتر برای پیمانکار ضرب‌الاجل مشخص کرده است، افزود: پیمانکار جدید موظف شده است تا از ماشین‌آلات مجزا و جدید استفاده کند و به این دلیل شهرداری شوشتر تنها تا 15 شهریور ماشین‌آلات در اختیار پیمانکار قرار می دهد و بعد از این تاریخ پیمانکار باید از وسائل خود استفاده کند.

شهردار شوشتر تاکید کرد: هزینه تنظیف معابر شهری، کوچه های فرعی، شست‌وشوی سطل‌های زباله به صورت هفتگی، لایروبی جوی‌های فاضلاب به صورت ماهانه و... در قرارداد پیمانکار پیش بینی شده است و در این باره ماهانه شهرداری باید 850 میلیون ریال به پیمانکار برای این وظایف پرداخت کند.

انتهای پیام/غ20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول