اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار اردبیل:

610 پاکبان تنظیف شهر اردبیل را عهده‌دار هستند

خبرگزاری فارس: شهردار اردبیل گفت: در حال حاضر 610 پاکبان وظیفه خطیر تنظیف و رفت و روب شهری را در اردبیل عهده‌دار هستند.

610 پاکبان تنظیف شهر اردبیل را عهده‌دار هستند

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، صدیف بدری عصر امروز در نشست با جمعی از کارکنان و پرسنل زحمتکش شهرداری اردبیل اظهار داشت: اصلی‌ترین وظیفه و ابتدایی‌ترین مسئولیت شهرداری‌ها ارایه خدمات تنظیف و رفت و روب شهری است به همین جهت در گذشته شهرداری‌ها را بلدیه می‌گفتند و این احساس مسئولیت در آنها متجلی بود.

وی با اعلام این‌که امروز کار جمع‌آوری زباله در شهر اردبیل با دامنه و وسعت بسیار فراوان کار پرحجم و سنگینی است، تصریح کرد: ما علی‌رغم سرمایه‌گذاری‌ها و استفاده از تکنولوژی‌های جدید همچنان به فرهنگ حفظ نظافت عمومی شهر نیاز داریم چرا که شهروندان ما با رعایت موازین بهداشتی و نریختن زباله در معابر باید سعی کنند مبلمان شهری را زیبا و خوش چهره جلوه دهند.

بدری با یادآوری این‌که شهرداری به رغم تلاش برای افزایش سطل‌های زباله و دایر کردن آن در مناطق مختلف و جمع‌آوری روزانه بیش از 350 تن زباله در سطح شهر همچنان در این بخش با مشکلاتی روبه‌رو است، خاطرنشان کرد: امیدواریم با اجرای طرح تفکیک زباله از مبدأ مشکلات و نارسایی‌ها برطرف شده و بخش عظیمی از توسعه شهری از لحاظ چهره زیبا اتفاق بیفتد.

این مسئول عموم شهروندان را به مشارکت در این امر و همچنین ممانعت از تخریب آسفالت معابر و مهار آب‌ها و فاضلاب خانگی و ممانعت از سرازیر شدن آن به کوچه‌ها دعوت کرد و افزود: ما باید یک مشارکت همه‌جانبه را در توسعه شهری شاهد باشیم که در این مسیر همراهی مردم بیشتر و بهتر ملموس و جلوه‌گری می‌کند.

وی تعمیر و نگهداری معابر اردبیل را ضروری توصیف کرد و ادامه داد: ‌کیفیت و وضعیت آسفالت معابر و خیابان‌های اردبیل با تلاش‌های انجام شده و بهره‌گیری از توان ماشین‌آلات راه‌سازی و آسفالت‌ریزی ارتقا یافته و یک حرکت رو به جلو را در بهبود عبور و مرور در معابر سطح شهر شاهد هستیم.

به گزارش فارس، شهردار اردبیل با اشاره به این‌که آسفالت‌ریزی معابر براساس بودجه و با توجه به اولویت‌بندی به ترتیب در خیابان‌های اصلی و فرعی انجام می‌شود، اضافه کرد: اکیپ‌های آسفالت سازمان عمران شهرداری و پیمانکاران صلاحیت‌دار با نظارت ناظران حوزه عمران شهرداری کار آسفالت‌ریزی را به صورت اصولی انجام می‌دهند.

بدری در ادامه بیان کرد: ‌ما به طور روزانه یک هزار و 700 تن آسفالت تولید و پخش می‌کنیم و هم اکنون 21 اکیپ آسفالت‌ریزی در سطح شهر و مناطق مختلف اردبیل فعال هستند.

انتهای پیام/ی20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول