اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

همزمان با 23 اسفندماه صورت گرفت

مرحله چهارم نمادین نظافت شهری در هندیجان

خبرگزاری فارس: همزمان با 23 اسفندماه و همگام با سراسر استان خوزستان، مرحله چهارم نمادین نظافت شهری در این منطقه محقق شد.

مرحله چهارم نمادین نظافت شهری در هندیجان

به گزارش خبرگزاری فارس از هندیجان، شهردار هندیجان پیش از ظهر امروز در مراسم چهارمین مرحله نمادین نظافت عمومی در این منطقه اظهار کرد: هدف از برگزاری مراسم نظافت عمومی در شهرهای مختلف استان خوزستان، نهادینه کردن مشارکت مردم و فرهنگ‌سازی برای حفظ بهداشت و نظافت شهر و محل زندگی است.

وی افزود: امروز شهروندان و مسئولان اجرایی شهرستان به خوبی تعامل و همکاری لازم را با یکدیگر برقرار کرده و در راستای ایجاد محیط هر چه پاکیزه‌تر شهری در آستانه سال جدید کوشیدند.

حسن نبوتی خاطرنشان کرد: علاوه بر این امروز برنامه‌های ویژه‌ای در ادارات، مدارس، پادگان‌ها، مساجد و در بین بازاریان انجام می‌شود.

وی ادامه داد: آموزش رابطین بهداشتی، اصناف و دهیاران توسط مراکز بهداشتی، معرفی شهروند، محله و کسبه نمونه، پاکسازی ورودی‌ها از جمله سایر برنامه‌های پیش‌بینی شده در 23 اسفندماه سال جاری است.

شهردار هندیجان با تشکر از تلاش کارکنان و کارگران شهرداری این منطقه گفت: فرهنگ‌سازی روز نظافت عمومی را با شیوه‌های دینی می‌توان بهتر و بیشتر برای افراد درونی کرده و این امر باید از پایه به دانش‌اموزان آموزش داده شود.

وی یادآور شد: دانش‌آموزان باید بدانند محیط مدرسه، خانه، اتاق شخصی، بازار و کوچه و خیابان را در راستای حفظ سلامتی خود، پاکیزه نگه دارند.

نبوتی اضافه کرد: کسبه و بازار نیز باید با جلوگیری از دور ریختن زباله و نخاله‌های مغازه‌شان در محیط شهر از بروز میکروب و تجمع بیماری و حشرات در منطقه تلاش کنند.

به گفته وی هر شهروند خود می‌تواند حاوی پیک سلامت باشد و مانع بروز بیماری‌ و عوارض آن باشد.

شهردار هندیجان عنوان کرد: تأمین سلامت در جامعه نیازمند مشارکت و همکاری فعالانه همه بخش‌های جامعه است.

انتهای پیام/صا10

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول