اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار تبریز خبر داد:

حل معضلات زیست محیطی با بهره‌برداری از مرکز دفن بهداشتی پسماندهای شهری

خبرگزاری فارس: شهردار تبریز گفت: با بهره‌برداری از مرکز دفن مهندسی و بهداشتی پسماندهای شهری معضلات چند ساله محیط زیست تبریز رفع خواهد شد.

حل معضلات زیست محیطی با بهره‌برداری از مرکز دفن بهداشتی پسماندهای شهری
به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز به نقل از روابط عمومی شهرداری تبریز در جریان بازدید علیرضا نوین شهردار تبریز و  شهرام دبیری رئیس شورای اسلامی تبریز از پروژه‌های در حال اجرای سازمان مدیریت پسماندهای شهری بر اتمام پروژه‌ها و راه‌اندازی هر چه سریع‌تر آنها تاکید شد.
شهردار تبریز در این بازدید با اعلام اینکه با بهره‌برداری از پروژه‌های در دست اجرای سازمان مدیریت پسماندهای شهری معضلات چند ساله زیست‌محیطی تبریز رفع خواهد شد، خواستار تسریع در روند اجرایی پروژه‌های مذکور شد و افزود: بهره‌برداری از این دو پروژه موجب خواهد شد دیگر پروژه‌های سازمان مدیریت پسماندهای شهری با سرعت بیشتری دنبال شوند. 
شهرام دبیری رئیس شورای اسلامی شهر تبریز نیز به هنگام بازدید از پروژه‌های یاد شده ضمن قدردانی از تلاش‌های صورت گرفته از سوی شهرداری تبریز در طول چند ماه اخیر، بر حمایت همه جانبه شورای اسلامی شهر تبریز از پروژه‌های عمرانی سازمان مدیریت پسماندهای شهری که موجب بهبود وضعیت خدمات شهری و رفت و روب تنظیف معابر و در نهایت پاکیزگی و سلامت شهر خواهد شد، تاکید کرد.
در این بازدید علی اصغری مدیرعامل سازمان مدیریت پسماندهای شهر شهرداری تبریز نیز با ارائه گزارش از روند عملیات اجرایی پروژه‌های کارخانه 1000تنی بازیافت و تولید کمپوست همچنین مرکز دفن مهندسی بهداشتی پسماندهای شهری تبریز اهم برنامه های آتی این سازمان در زمینه تولید انرژی برق از محل زباله‌گاه فعلی و تولید گازوئیل از پسماندهای شهری را تشریح کرد.
انتهای پیام/ح30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول