اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار شوشتر خبر داد:

تنظیف شوشتر برای برگزاری مراسم شام‌غریبان

خبرگزاری فارس: شهردار شوشتر از آغاز آماده‌سازی شهر شوشتر برای برگزاری مراسم شام‌غریبان حسینی(ع) خبر داد.

تنظیف شوشتر برای برگزاری مراسم شام‌غریبان
آرش دُر امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شوشتر اظهار داشت: در شرایط کنونی همه تیم‌های تنظیف شهرداری شوشتر برای آماده‌سازی شهر شوشتر و تنظیف خیابان‌های شهر برای برگزاری مراسم شام‌غریبان بسیج شده‌اند و در کمتر از دو ساعت این آماده‌سازی میسر می‌شود.
وی افزود: شهر شوشتر به دلیل گستردگی بسیار زیادی که در برگزاری مراسمات دارد افراد بسیار زیادی را از سایر شهرها در خود دعوت می‌کند و این مراسمات به صورت استانی در شوشتر برگزار می‌شود و به این دلیل تنظیف شهر شوشتر در این روز‌های حساس به صورت دو بار در روز انجام می‌شود.
دُر با تاکید بر اینکه شهرداری برای خدمات‌رسانی در این روزها بسیار تلاش کرده‌ است، تاکید کرد: شهرداری شوشتر از تمام توان نیروهای خدماتی، موتوری و... برای ارائه خدماتی سریع و کافی به مردم استفاده کرده است و به این دلیل رضایت‌مندی مردم میسر شده است.
شهردار شوشتر با تاکید بر اینکه در آینده نزدیک خدمات‌رسانی در بخش تنظیف در سطح شوشتر متحول می‌شود، خاطرنشان کرد: در شرایط کنونی 150 سطل زباله بسیار بزرگ برای قرار دادن در سطح شهر خریداری شده است و در آینده نزدیک این سطل‌ها در معابر شهری نصب می‌شود.
عضو شورای اداری شهرستان شوشتر تاکید کرد: در شرایط کنونی سطح‌های زباله بسیار زیادی در سطح شهر وجود ندارد و به این دلیل است که زباله در معابر به وفور دیده می‌شود.
دُر تاکید کرد: تنظیف مجدد معابر شهری پس از برگزاری مراسم شام غریبان حسینی نیز در دستور کار شهرداری است تا شهر برای مردم در روز پس از عاشورا نیز مهیا شود.
انتهای پیام/غ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول