اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار آذربایجان‌شرقی:

راه‌حل تمام معضلات کشور حفظ فرهنگ شهادت است

خبرگزاری فارس: استاندار آذربایجان‌شرقی با بیان اینکه راه‌حل تمام معضلات کشور حفظ فرهنگ شهادت است، گفت: اگر امروز ایران در دنیا با اقتدار حضور یافته و از مواضع برحق خود دفاع می‌کند به برکت اتصال انقلاب به فرهنگ شهادت است.

راه‌حل تمام معضلات کشور حفظ فرهنگ شهادت است

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، احمد علیرضابیگی استاندار آذربایجان‌شرقی سه‌شنبه‌شب با حضور در منزل دو شهید و دو جانباز دوران هشت سال دفاع مقدس در بخش مرکزی تبریز، با خانواده آنها در فضایی صمیمی دیدار و گفت‌وگو کرد.

بیگی در ابتدای این دیدارها با حضور در منزل «جانباز محمد چمنی» در شهرک شهید یاغچیان تبریز ضمن دیدار با این جانباز و خانواده او، از فداکاری جانبازان و زحمات خانواده‌های آنها قدردانی و دستورات لازم برای رسیدگی به مشکلات این خانواده را صادر کرد.

وی سپس در منزل شهید هاشم پوراسرافیل در روستای «سفیده‌خوان» حاضر شد و با مادر و برادر این شهید دیدار و گفت‌وگو کرد.

علیرضابیگی همچنین با حضور در منزل جانباز «داود طالبی» در شهر باسمنج ضمن گفت‌وگو با وی، مسائل و مشکلات این جانباز و خانواده او را جویا شد.

وی در پایان دیدارهای خود به منزل شهید «رضا عالی‌نژاد» در شهر باسمنج رفت و در دیدار صمیمی با والدین این شهید از زحمات آنها قدردانی کرد.

استاندار آذربایجان‌شرقی در این دیدارها ضمن ابلاغ سلام گرم رئیس‌جمهور به خانواده‌های شهدا و ایثارگران، عزت و سرافرازی امروز ملت ایران را مدیون ایثارگری شهدا و فداکاری خانواده‌های آنان دانست و بر تکریم و تجلیل از آنها تاکید کرد.

وی با بیان اینکه آرامش و امنیت کشور در پرتو جانفشانی شهدا و ایثارگران به دست آمده است، افزود: اگر امروز جمهوری اسلامی در مجامع بین‌المللی با اقتدار حضور یافته و از مواضع برحق خود دفاع می‌کند به برکت اتصال انقلاب اسلامی به فرهنگ ایثار و شهادت است.

علیرضابیگی تصریح کرد: راه شهدا راه غیرت و سربلندی است و سرافرازی ایران اسلامی به برکت ایثار و فداکاری شهداست.

استاندار آذربایجان‌شرقی تاکید کرد: راه شهدا راه غیرت و سربلندی است و سرافرازی ایران اسلامی به برکت ایثار و فداکاری شهداست و شهدا با الهام از نهضت جاوید کربلا توانسته‌اند عاشقانه از اسلام و قرآن دفاع کنند و ثمره این ایثارها و جانفشانی‌ها بیداری اسلامی امت اسلام در جهان است.

علیرضابیگی با بیان اینکه راه‌‌حل تمام معضلات کشور حفظ فرهنگ شهادت است، گفت: باید به آرمان و اهداف شهدا توجه و عنایت بیشتری شود.

وی با تاکید بر حفظ فرهنگ شهادت در میان اقشار مختلف جامعه بیان کرد: رسالت عصر حاضر همه ما حفظ فرهنگ شهادت است و باید بدانیم که راه‌حل بسیاری از معضلات اجتماعی، سیاسی، فرهنگی و اقتصادی ترویج این فرهنگ است.

وی افزود: ملت بزرگ ایران سرمشق و الگوی جهانی برای مردم آزاد جهان هستند که ایستادگی ملت‌ها در برابر ظالمان و زورگویان ثمره خون شهدای غیرت‌آفرین ایران اسلامی است.

علیرضابیگی با ادای احترام به ساحت بنیانگذار جمهوری اسلامی خاطرنشان کرد: سعادت و اعتلای ملت ما در سایه پیروی از ولایت است و امروز هم باید در مسیر ولایت و پیروی از ولی‌فقیه زمان حرکت کنیم.

استاندار آذربایجان‌شرقی را در این دیدار معاون سیاسی- امنیتی استاندار، مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان، مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری، مشاور استاندار در امور ایثارگران و چند تن از مسئولان همراهی کردند.

انتهای پیام/آ20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول