اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل دفتر اجتماعی استانداری قزوین خواستار شد

جلب مشارکت مردم برای حل معضلات اجتماعی

خبرگزاری فارس: مدیرکل دفتر اجتماعی استانداری قزوین گفت: جلب مشارکت مردم در راستای حل معضلات اجتماعی انکارناپذیر است.

جلب مشارکت مردم برای حل معضلات اجتماعی

به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل استانداری، رضا سجادفر اظهار کرد: به صحنه آوردن مردم برای حل مشکلات اجتماعی موجب کاهش آسیب‌ها خواهد شد و این امر نباید نادیده گرفته شود، زیرا هرجا مردم به صحنه آمدند موفقیت را نیز به دنبال داشته است.

وی تصریح کرد: طرح‌های فرهنگی با رویکردهای تحکیم بنیان خانواده ارتقا فرهنگ ایثار و شهادت، عفاف و حجاب و ارتقا نشاط اجتماعی باشد و پیگیری لازم برای اجرایی شدن آنها نیز ضروری است و باید مورد توجه دستگاه‌ها قرار گیرد.

مدیرکل دفتر اجتماعی استانداری قزوین با بیان اینکه استان قزوین جزو استان‌هایی بوده که سال گذشته توفیق خوبی در میزان تخصیص اعتبار برای اجرایی شدن طرح‌های فرهنگی داشته است، افزود: در تدوین و اجرای طرح‌های فرهنگی این استان مساله‌ی مهمی که باید مدنظر قرار گیرد این امر است که از موازی‌کاری باید پرهیز شود و هدف از اجرای طرح‌ها نیز مشخص و اعلام شود.

سجادفر بیان کرد: دستگاه‌ها باید در تدوین طرح‌های فرهنگی توجه داشته باشند که از جزیره‌ای عمل کردن پرهیز کنند و از چگونگی اقداماتی که انجام می‌دهند یکدیگر را نیز مطلع سازند تا از آسیب جدی به جامعه پرهیز و مسایل و مشکلات اجتماعی نیز برطرف شود.

انتهای پیام/ش30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول