اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس شورای شهر کرج:

اعضای شورا در رفع معضلات شهری تلاش دوچندانی داشته باشند

خبرگزاری فارس: رئیس شورای شهر کرج گفت: اعضای شورای شهر کرج در رفع معضلات شهری این کلان‌شهر تلاش دوچندانی داشته باشند.

اعضای شورا در رفع معضلات شهری تلاش دوچندانی داشته باشند

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج، ‌محمود دادگو ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: اعضای شورای شهر از میان مردم انتخابات شده‌اند لذا باید برای رفع معضلات شهر و مشکلات مردم تلاش دوچندانی را داشته باشند.

وی تأکید کرد: اعضای شورای شهر باید مشکلات و معضلات مردم را بدانند و با آگاهی از این مشکلات بر رفع آن گام بردارند.

این مسئول ادامه داد: البته رفع معضلات و رسیدن به درجه مطلوب از خدمات‌رسانی از سوی اعضای شورای شهر نیازمند ارتقای اختیارات شوراها است، لذا مسئولان ذی‌ربط برای افزایش اختیارات شوراها نیز هر چه سریع‌تر تصمیم‌گیری نمایند.

دادگو با اعلام اینکه شوراها می‌توانند نقش کلیدی را در توسعه شهر و خدمات‌رسانی به مردم داشته باشند، افزود: تلاش برای رسیدن به درجه مطلوب از خدمات‌رسانی نیازمند افزایش اختیارات شوراها است.

وی با اشاره به گذر سه دوره از عمر شوراهای شهر افزود: در این مسیر، تجربه و پختگی ره‌توشه شوراهای شهر شده است و با اذعان بر این مهم و قضاوت‌های مردمی عملکرد شوراها موفق بوده است.

رئیس شورای شهر کرج در ادامه سخنان خود بر لزوم برنامه‌ریزی و نظارت بیش‌تر به منظور توسعه خدمات‌رسانی به مردم و افزایش خدمات شهری اظهار داشت: تکمیل طرح‌های نیمه تمام، کنترل ساخت و سازهای غیرمجاز ‌و ساماندهی بافت‌های فرسوده نیز از جمله مهم‌ترین اقداماتی است که باید هر چه سریع‌تر مرتفع شود.

دادگو ساماندهی دکه‌های مطبوعاتی، تابلوهای تبلیغاتی سطح شهر، اجرای طرح جامع حمل و نقل و ترافیک، تسریع احداث قطار شهری کرج، ساماندهی رودخانه کرج و توجه ویژه به سیما و منظر شهری را از دیگر موارد مهمی خواند که باید برای اجرای آنها اهتمام جدی شود.

انتهای پیام/ح20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول