اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس هیئت انجمن‌های ورزشی قزوین:

کمبود اعتبار دغدغه هیئت‌های ورزشی است

خبرگزاری فارس: رئیس هیئت انجمن‌های ورزشی استان قزوین گفت: کمبود اعتبار دغدغه اصلی هیئت‌های ورزشی قزوین است.

کمبود اعتبار دغدغه هیئت‌های ورزشی است

مرتضی ململی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قزوین اظهار کرد: توسعه ورزش‌ در استان قزوین از برنامه‌های ویژه مرکز انجمن‌های ورزشی این استان تا پایان سال 91 است.

رئیس هیئت انجمن‌های ورزشی استان قزوین افزود: هیئت‌های سپک‌تاکرا، فوتبال دستی، بیسبال، کریکت، دارت، فوتبال، فوتوالی، طناب‌کشی، دراگبند، آلیش، ورزش‌های هوایی از جمله هیئت‌هایی هستند که زیر چتر حمایتی انجمن‌های ورزشی استان قزوین قرار گرفته و در طول سال پشتیبانی می‌شوند.

وی ادامه داد: در حال حاضر به طور متوالی چند سال است که در رشته ورزشی سپک‌تاکرا در لیگ برتر بانوان مقام‌های دوم و سومی از آن این استان می‌شود که این مهم لازم است مورد توجه مسئولان قرار گیرد.

رئیس هیئت انجمن‌های ورزشی استان قزوین ادامه داد: در رشته طناب‌کشی نیز ورزشکاران این استان جزو چهار تیم برتر کشور در مسابقات حضور دارند.

ململی با بیان اینکه هیئت انجمن‌های ورزشی استان قزوین در طول سال و در مناسب‌های مختلف هیئت‌های خود را ساماندهی کرده و به اجرای برنامه‌های ورزشی می‌پردازد، عنوان کرد: کمبود اعتبار برای ورزشکاران دغدغه مهم هیئت‌های ورزشی است.

وی ادامه داد: لزوم توجه مسئولان به هیئت‌های ورزشی برای ایجاد انگیزه و نیز اشتیاق بیشتر آن ضرورت است که لازمه نگاه جامع به آن بسیار مهم است.

رئیس هیئت انجمن‌های ورزشی استان قزوین بیان کرد: در سال جاری برنامه‌ریزی و مجموعه اقدام‌های سازنده‌ای برای جذب اعتبارات صورت گرفته است.بسیاری از جوانان مستعد و علاقه‌مند به حضور و شرکت در رشته‌های متنوع ورزشی در استان قزوین هستند که ضرورت دارد برای حضور آنها نگاه بیشتری از سوی مسئولان انجام شود.

وی خاطرنشان کرد: در حال حاضر در تلاش برای نهادینه‌سازی امر ورزش و گسترش رشته‌های این انجمن در استان قزوین هستیم.

انتهای پیام/77005/خ/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول