اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره ورزش و جوانان کاشان:

اعتبارات هیئت‌های ورزشی کاشان جوابگوی نیازها نیست

خبرگزاری فارس: معاون مدیرکل و رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان کاشان گفت: اعتبارات تخصیص داده شده به هیئت‌های ورزشی هیچگاه جوابگوی نیازهای ورزشکاران نبوده است.

اعتبارات هیئت‌های ورزشی کاشان جوابگوی نیازها نیست

به گزارش خبرگزاری فارس از کاشان، حسین حیدریان یکشنبه‌شب در مراسم تودیع و معارفه رئیس هیئت کاراته شهرستان کاشان در سالن اجتماعات مجموعه ورزشی شهید ناصر فکری این شهرستان اظهار داشت: هزینه‌هایی که هیئت‌های ورزشی برای برگزاری مسابقات، اعزام ورزشکاران به مسابقات استانی و کشوری و سایر موارد هزینه می‌کنند از منابع مالی است که خود آن را ایجاد کرده‌اند.

وی افزود: برای حضور تیم‌های ورزشی در مسابقات کشوری نیز از حامیان بخش خصوصی برای حمایت از این تیم‌ها استفاده می‌شود.

این مسئول با اشاره به اینکه خانواده‌ها نیز در هزینه‌های سبد خانوار خود بخشی را برای ورزش در نظر نمی‌گیرند، افزود: در سبد هزینه روزانه اکثر خانواده‌ها، ورزش جایگاهی ندارد که بخواهند برای آن هزینه کنند.

وی در ادامه از رشته رزمی کاراته به عنوان یکی از رشته‌های مورد علاقه نوجوانان و جوانان این شهرستان نام برد و یادآور شد: هیئت کاراته با تمام تلاش‌هایی که برای این رشته در شهرستان کاشان داشته است اما نتوانسته آنگونه که شایسته این رشته است آن را معرفی کند.

حیدریان مسئولیت رئیس جدید هیئت کاراته شهرستان کاشان را حساس خواند و گفت: رئیس جدید هیئت کاراته کاشان باید با استفاده از تمام ظرفیت‌های این رشته در تمام سطوح، سعی و تلاش خود را در این راه پرفراز و نشیبی که پیش رو دارد به کار ببندد تا بتواند نیازهای علاقه‌مندان به این رشته ورزشی را در شهرستان کاشان برطرف کند.

رئیس هیئت کاراته استان اصفهان نیز در این آیین با تبریک هفته تربیت بدنی و ورزش خطاب به ورزشکاران استان اصفهان گفت: زکات ورزش برای متولیان ورزش، نشر آن در جامعه است.

علی دعوائی‌ها هیئت‌های ورزشی را به مسابقات دو امدادی تشبیه و اضافه کرد: فعالیت در هیئت‌های ورزشی نیز مانند مسابقات دو امدادی است که بعد از طی هر مسافتی یک نفر به چرخه دونده‌های آن اضافه می‌شود تا با توان بیشتر و انرژی مضاعف‌تری مسابقه را ادامه دهد.

رئیس هیئت کاراته استان اصفهان در ادامه متولیان و دست‌اندرکاران ورزش را در قبال نوجوانان و جوانان مسئول دانست و بیان کرد: برای سوق دادن نوجوانان و جوانان به سمت میادین ورزشی مربیان و متولیان ورزشی باید مسئولیت‌پذیر باشند.

دعوائی‌ها با اشاره به اهمیت کاشان به عنوان دومین شهرستان بزرگ استان اصفهان، ورزشکاران کاراته این شهرستان را نیازمند توجه و خدمات بیشتر ورزش دانست و گفت: انتظار می‌رود رئیس جدید هیئت کاراته شهرستان کاشان بتواند با استفاده از تمام نیروهای موجود در کاشان، این رشته ورزشی را به جایگاهی که مستحق آن است برساند.

رئیس جدید هیئت کاراته کاشان نیز در این آیین بیان کرد: برای رسیدن به موفقیت نیاز به کمک و همکاری تمام نیروهای فعال در این رشته اعم از مربیان و ورزشکاران است.

محمدمهدی فرجی افزود: در هیئت کاراته کاشان همیشه فراز و نشیب‌هایی وجود داشته اما در این فراز و نشیب‌ها یاد گرفته‌ایم برای رسیدن به موفقیت باید دورخیز کرد تا به اوج رسید.

وی افزود: چه فردی مسئولیت دارد مهم نیست، مهم فعالیت و تلاش شبانه‌روزی برای رسیدن به هدف است.

این مسئول تصریح کرد: این جابه‌جایی‌ها عرفی است که برای همه وجود دارد اما مهم این است که در قبال کاری که بر عهده گرفته‌ایم مسئولیت‌پذیر باشیم و احساس مسئولیت کنیم.

فرجی متذکر شد: تمام تلاش خود را در مسیر ارتقای کاراته شهرستان به کار می‌بندم و در این راه پرفراز و نشیب با همکاری پیشکسوتان برای معرفی هرچه بیشتر این رشته تلاش می‌کنم.   

در پایان این مراسم از زحمات سه ساله حمیدرضا آرزو رئیس سابق هیئت کاراته کاشان تقدیر و تشکر شد و محمدمهدی فرجی به عنوان رئیس جدید هیئت کاراته شهرستان معرفی شد.

شهرستان کاشان دارای 15 هزار نفر ورزشکار سازماندهی شده و دارای بیمه ورزشی است که در 40 هیئت ورزشی فعال در این شهرستان فعالیت دارند و دارای مقام‌های کشوری، آسیایی و جهانی متعددی در رشته‌های مختلف هستند. 

انتهای پیام/آ10/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول