اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار کردستان:

اختلافات داخلی هیئت‌های ورزشی باید حل شود

خبرگزاری فارس: استاندار کردستان با تأکید بر حل مشکلات و موانع پیش روی توسعه ورزش استان خواستار رفع اختلافات داخلی هیئت‌های ورزشی در این استان شد.

اختلافات داخلی هیئت‌های ورزشی باید حل شود

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، علیرضا شهبازی در گردهمایی رؤسا و نایب رئیسان هیئت‌های ورزشی استان و مسئولان هیئت شهرستان سنندج اظهار کرد: ارتقای شاخص‌های ورزشی و توجه حداکثری به حوزه ورزش زمینه‌ساز تعالی دیگر حوزه‌هاست.

وی افزود: استان کردستان دارای جوانانی توانمند و مستعد در رشته‌های مختلف ورزشی است که با سرمایه‌گذاری و توجه کافی به آنها می‌توانیم شاهد تربیت قهرمانان ملی و بین‌المللی باشیم.

استاندار کردستان با بیان اینکه کردها باید در افتخارآفرینی ورزشکاران ایرانی در سطح بین‌المللی مشارکتی گسترده داشته باشند، تصریح کرد: به همین منظور با تمام توان برای رفع موانع و مشکلات حوزه ورزش استان و حمایت از ورزشکاران کردستانی گام برخواهیم داشت.

شهبازی افزود: باید هیئت‌های ورزشی استان از اختلافات داخلی پرهیز کرده و با همدلی و مشارکت گسترده برای رفع موانع و دغدغه‌های رشته‌های مورد نظرشان تلاش کنند.

وی خاطرنشان کرد: دنبال کردن مسائل و مشکلات گذشته نتیجه‌ای به بار نخواهد داشت و باید با برنامه‌ریزی و همدلی برای توسعه ورزش استان گام برداریم.

استاندار کردستان اظهار داشت: به منظور حمایت مالی از هیئت‌های ورزشی به همه شهرداری‌ها ابلاغ شده است که از هیئت‌های ورزشی با هماهنگی اداره کل ورزش و جوانان حمایت کنند.

شهبازی همچنین از ممنوعیت حضور مدیران اجرایی استان در چارت تشکیلاتی هیئت‌های ورزشی خبر داد و افزود: باید کار مدیریت هیئت‌های ورزشی و فعالیت‌های تخصصی این حوزه به ورزشکاران و فعالان هیئت‌های ورزشی واگذار شود.

اشرف هدایت‌نژاد سرپرست هیئت کشتی استان کردستان نیز در ادامه این گردهمایی از عدم ثبات مدیریت در سطح کلان ورزش استان و عدم توجه به هیئت‌های شهرستانی به عنوان موانع و مشکلات اساسی در حوزه ورزش استان نام برد و خواستار رفع این مشکل شد.

علی پژگل رئیس هیئت بدنسازی و پرورش اندام استان کردستان نیز در این گردهمایی اظهار داشت: عدم شناخت اداره کل ورزش و جوانان از توانمندی‌های هیئت‌های ورزشی و نامتوازن بودن حمایت‌ها از سوی این اداره کل و به ویژه حمایت‌های نامتوازن شهرداری‌ها از برخی هیئت‌های ورزشی در استان موجب بروز دغدغه‌ها و مشکلاتی در حوزه ورزش استان شده است که امید است در مدیریت جدید ورزش و جوانان استان این مهم مدنظر قرار گیرد.

انتهای پیام/صا20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول