اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون اداره کل ورزش و جوانان قزوین خبر داد

ایجاد کمیته همگانی در هیئت‌های ورزشی قزوین

خبرگزاری فارس: معاون امور ورزشی اداره کل ورزش و جوانان استان قزوین از ایجاد کمیته همگانی در هیئت‌های ورزشی این استان خبر داد.

ایجاد کمیته همگانی در هیئت‌های ورزشی قزوین

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، مجید احمدپور در دومین نشست هماهنگی نواب رؤسای بانوان هیئت‌های ورزشی استان قزوین با بیان اینکه در راستای همگانی کردن ورزش در بین آحاد مردم جامعه، به دنبال ایجاد کمیته همگانی در هیئت‌های ورزشی استان قزوین هستیم، اظهار کرد: هر هیئت ورزشی در استان قزوین باید فردی را به عنوان مسئول کمیته همگانی هیئت خود به اداره کل ورزش و جوانان استان قزوین معرفی کند.

وی ادامه داد: این کمیته‌ها از طریق ورزش‌های صبحگاهی، پایگاه‌های سلامتی، مدارس و غیره در راستای همگانی کردن ورزش خود تلاش کرده و این طرح تأثیرات خوبی را بر توسعه ورزش در جامعه بر جای می‌گذارد.

معاون امور ورزشی اداره کل ورزش و جوانان استان قزوین با تأکید بر نظارت نواب رؤسای هیئت‌های ورزشی استان قزوین بر کار بانوان مربی و ورزشکار افزود: باید نواب رؤسای هیئت‌های ورزشی استان قزوین بر کار بانوان مربی و ورزشکار نظارت و کنترل داشته باشند.

احمدپور اضافه کرد: همچنین نواب رؤسای هیئت‌های ورزشی استان قزوین هر چند مدتی باید از هیئت‌های شهرستان‌ها بازدید به عمل آوردند و عملکرد آن‌ها را نیز زیر نظر داشته باشند.

این مسئول پیرامون تأمین اوقات فراغت دختران در فصل تابستان تصریح کرد: بانوان مربی با حضور فیزیکی در کلاس‌های تمرین با بالا بردن کیفیت این کلاس‌ها جواب سرمایه‌گذاری‌های خانواده‌ها را بدهند.

احمدپور با تأکید بر حضور مستمر نواب رؤسای هیئت‌های ورزشی استان قزوین در مراسم فرهنگی افزود: نواب رؤسای هیئت‌های ورزشی استان قزوین باید حضور پر رنگی در مراسم فرهنگی داشته باشند و به همراه ورزشکاران خود در راهپیمایی‌ها شرکت کنند.

معاون امور ورزشی اداره کل ورزش و جوانان استان قزوین هدف‌گذاری و برنامه‌ریزی را از عوامل پیشرفت در ورزش دانست و عنوان کرد: نواب رؤسای هیئت‌های ورزشی استان قزوین باید برای المپیاد ایرانیان که در شهریورماه و در رده سنی نوجوانان دختر برگزار می‌شود، برنامه‌ریزی و نقطه‌گذاری کنند و حتما نمایندگانی از بانوان استان قزوین در رقابت‌های آسیایی 2014 حضور داشته باشند.

انتهای پیام/ب20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول