اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل ورزش و جوانان استان اردبیل:

اعتبارات هیئت‌های ورزشی افزایش می‌یابد

خبرگزاری فارس: مدیرکل ورزش و جوانان استان اردبیل از افزایش اعتبارات ویژه و اختصاص به‌موقع این اعتبارات به هیئت‌های ورزشی خبر داد.

اعتبارات هیئت‌های ورزشی افزایش می‌یابد

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، احد پازاج ظهر امروز در همایش رؤسای هیئت‌های ورزشی استان اردبیل اظهار داشت: تزریق به‌موقع این اعتبارات سبب می‌شود علاوه بر افزایش امکانات ورزشی دستاوردها و قهرمانی‌های ورزش استان نیز استمرار یافته و روزافزون شود.

این مسئول با بیان اینکه توسعه ورزش با تاکید بر هیئت‌های ورزشی در استان اردبیل را مد نظر قرار دادیم، افزود: گسترش برنامه‌های فرهنگی و ورزشی در محلات مهمترین برنامه ما در رسیدن به سرانه مطلوب ورزشی در اردبیل است که این اقدام را جزو اهداف اصلی و اساسی اداره کل ورزش و جوانان قلمداد می‌کنیم.

مدیرکل ورزش و جوانان استان اردبیل یادآور شد: با توسعه و تجهیز امکانات ورزشی و حمایت از رشته‌های مختلف ورزشی شاهد افتخارات و دستاوردهای بیشتری خواهیم بود.

این مسئول با اشاره به اختصاص اعتبارات ویژه به هیئت‌های ورزشی فعال استان ابراز داشت: در فرصت‌های مناسب با بازدید از تمام هیئت‌های ورزشی برنامه‌ها و فعالیت‌های هیئت‌های ورزشی از نزدیک مورد بازدید و بررسی قرار خواهد گرفت تا توسعه و پیشرفت ورزش با برنامه‌ریزی دقیق و صحیح همراه باشد.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، در ادامه این نشست معاون پشتیبانی و توسعه منابع انسانی اداره کل ورزش و جوانان نیز تبدیل وضعیت نیروهای شرکتی و قراردادی و افزایش اعتبارات مالی به ویژه در حوزه اداره ورزش و جوانان استان اردبیل را مطلوب اعلام کرد.

مهرباروق همچنین اختصاص مبلغ 200 میلیون تومان برای آغاز ساخت مجتمع ورزشی شش طبقه در محله وحدت و.... را از دیگر اقدامات موثر این حوزه اعلام کرد.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، در پایان این همایش از تلاش‌های رؤسای سابق هیئت‌های ورزشی بوکس، پزشکی ورزشی، ورزش‌های سه‌گانه و وزنه‌برداری و همچنین هیئت‌های ژیمناستیک، ناشنوایان، گلف و شمشیربازی استان اردبیل به عنوان هیئت‌های برتر استان قدردانی شد.

انتهای پیام/ع20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول