اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

تعلل بی‌دلیل اداره کل ورزش و جوانان ادامه دارد

بلاتکلیفی هیئت‌های ورزشی بدون رئیس در اصفهان

خبرگزاری فارس: با وجودی که هیئت‌های ورزشی زیادی در نوبت برگزاری مجامع انتخاباتی هستند تا از بلاتکلیفی موجود رهایی پیدا کنند، اداره کل ورزش و جوانان استان اصفهان همچنان برنامه‌ای برای به سر و سامان رساندن این هیئت‌ها ندارد.

بلاتکلیفی هیئت‌های ورزشی بدون رئیس در اصفهان

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، در حال حاضر هیئت‌های ورزشی زیادی در استان اصفهان هستند که دوران قانونی روسای آنها به پایان رسیده و در حال حاضر با سرپرست اداره می‌شوند.

در برخی از این هیئت‌ها همانند سه‌گانه، چوگان و کونگ‌فو دوران بی‌رئیسی آنها به نزدیک دو سال رسیده اما همچنان از برگزاری مجامع انتخاباتی خبری نیست.

در ماه‌های پایانی دوران مدیر کلی رشید خدابخش در ورزش اصفهان قرار بود مجمع انتخاباتی چند هیئت برگزار شود که هر کدام به دلایلی به تأخیر افتادند و پس از تغییرات انجام شده در رأس اداره کل ورزش و جوانان استان اصفهان، جواهری اعلام کرد که برگزاری مجامع انتخاباتی تا زمان شناخت وی از وضعیت هیئت‌ها به تأخیر خواهد افتاد.

با گذشت چند ماه از مدیر کلی جواهری به نظر می‌رسد وی به شناخت لازم دست یافته باشد اما همچنان خبری از برگزاری مجامع انتخاباتی هیئت‌های ورزشی نیست.

در این میان هیئتی مانند چوگان که نزدیک به دو سال با سرپرستی محمدرضا عابدی اداره می‌شد، پس از فوت وی دو سه ماهی است که بلاتکلیف رها شده و مشخص نیست که اداره کل برای تعیین وضعیت این هیئت تعلل می‌کند.

در حال حاضر هیئت‌های ورزشی بسیاری وجود دارند که با سرپرست اداره می‌شوند و نامشخص بودن وضعیت رؤسا و درگرفتن معادلات قدرت در این هیئت‌ها بین مخالفان و موافقان سرپرستان فعلی موجب شده تا ورزشکاران، مربیان و داوران این رشته‌ها تکلیف خود را ندانند و به نوعی سرگردان باشند.

انتهای پیام/صا30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول