اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس هیئت پزشکی ورزشی کرمان:

نگاه‌ها به هیئت‌های پزشکی ورزشی باید تغییر کند

خبرگزاری فارس: رئیس هیئت پزشکی ورزشی استان کرمان گفت: نگاه بیمه‌گرایانه به هیئت‌های پزشکی ورزشی باید تغییر کند زیرا این هیئت‌ها اقدامات بسیار زیادی را در کنار پوشش بیمه‌ای ورزشکاران انجام می‌دهند.

نگاه‌ها به هیئت‌های پزشکی ورزشی باید تغییر کند

حسین جمالی‌زاده امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرمان با اشاره به برگزاری مطلوب سمینار مدیران روابط عمومی هیئت‌های پزشکی و ورزشی سراسر کشور در کرمان اظهار داشت: روابط عمومی فدراسیون پزشکی و ورزشی جزو کمیته‌های برتر این فدراسیون است و در واقع خط مقدم آن محسوب می‌شود.

وی افزود: ارزشمندترین سرمایه‌های این هیئت ورزشکاران سازمان یافته و زیر پوشش این هیئت هستند به دلیل حجم بسیار مخاطبان در این هیئت ورزشی نیازمند توجه و ارتباط ویژه هستیم و امیدواریم بتوانیم با توجه به پیشبرد اهداف و برنامه‌ها توجه خاصی به برخی مسائل مد نظر گرفته شود.

جمالی‌زاده با انتقاد از نگاه بیمه‌گرایانه به هیئت پزشکی ورزشی گفت: این دید یک جفا در حق این هیئت و فعالیت‌های آن است و برنامه‌های زیادی بر اساس اهداف و برنامه‌های مد نظر فدارسیون انجام می‌گیرد که همه این برنامه‌ها در سطح کشور به صورت کاملا منظم در حال اجرا است.

وی افزود: در استان کرمان سه دانشگاه علوم‌پزشکی فعال است که به نوعی ارتباط بین ورزشکاران و فعالان علوم تربیت‌بدنی و هیئت‌های ورزشی را برقرار می‌کنند و همچنین سایت اطلاع‌رسانی این هیئت علمی و پرمحتوا است و تاکنون 3 هزار ساعت مسابقه را پوشش خبری داده است.

انتهای پیام/ی30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول