اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون اداره‌کل ورزش و جوانان کهگیلویه و بویراحمد:

هیئت‌های ورزشی کهگیلویه و بویراحمد با بی‌پولی دست و پنجه نرم می‌کنند

خبرگزاری فارس: معاون اداره‌کل ورزش و جوانان کهگیلویه و بویراحمد گفت: هیئت‌های ورزشی این استان با بی‌پولی دست و پنجه نرم می‌کنند وگرنه قادر به انجام کارهای بزرگ هستند.

هیئت‌های ورزشی کهگیلویه و بویراحمد با بی‌پولی دست و پنجه نرم می‌کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از گچساران، عادل نیرومند در جلسه بررسی مشکلات و کمبودهای هیئت‌های ورزشی گچساران که با حضور نماینده مردم گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی، رئیس اداره ورزش و جوانان و رؤسای هیئت‌های ورزشی این شهرستان برگزار شد، با تقدیر از همکاری و تعامل ورزش نفت گچساران اظهار کرد: شرکت نفت گچساران از دیرباز تاکنون تعامل و همکاری خوبی با اداره ورزش و جوانان این شهرستان داشته که امیدواریم این تعامل و همکاری ادامه داشته باشد.

وی افزود: با توجه به اظهارات رئیس امور ورزش شرکت نفت گچساران مبنی بر نداشتن مشکل مالی و وجود محدودیت‌های خاص برای حمایت هر چه بیشتر از هیئت‌های ورزشی گچساران افزود: این محدودیت‌های خاص با رایزنی و پیگیری نماینده مجلس و دیگر مسئولان ورزشی برطرف شدنی است.

نیرومند با اشاره به اعلام بخشنامه و تأکید وزارت ورزش و جوانان بر لزوم تمرکز مراکز هیئت‌های ورزشی در مرکز استان یادآور شد: این موضوع با پیگیری و رایزنی‌های اینجانب برطرف شد زیرا انتقال رشته‌های صاحب مقام و با استعداد در شهرستان‌ها به مرکز استان سبب تضعیف این رشته‌ها خواهد شد.

*کمبود اعتبارات ورزشی مهم‌ترین مشکل ورزش کهگیلویه و بویراحمد است

معاون اداره‌کل ورزش و جوانان کهگیلویه و بویراحمد ادامه داد: جای تأسف است که نفت و گاز گچساران با قابلیت و توانایی‌های مالی مناسب و داشتن ورزشکاران مستعد در بیشتر رشته‌های ورزشی در لیگ برتر حضور ندارد.

نیرومند ابراز داشت: نیروها و ورزشکاران مستعدی در گچساران وجود دارد که می‌شود از این قابلیت استثنایی برای حضور در لیگ‌های برتر ورزشی کشور استفاده کرد.

وی تأکید کرد: امیدواریم در زمان حضور نماینده فعلی مردم گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی موفقیت حضور تیم‌های مختلف ورزشی در لیگ برتر به دست آید.

نیرومند با اشاره به کمبود اعتبارات ورزشی در استان گفت: کمبود اعتبارات ورزشی مهم‌ترین مشکل ورزش استان بوده اما این امر در حیطه اختیارات استاندار و مسئولان استانی نیست و این اعتبارات در اوایل یا نیمه سال توسط وزارت جوانان و ورزش اعلام می‌شود.

وی افزود: اعتبارات اختصاص یافته باید در میان تمامی هیئت‌های ورزشی استان و شهرستان‌ها تقسیم شود که با این روند مبلغ کافی به هیئت‌ها اختصاص نمی‌یابد.

نماینده مردم گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی نیز در این جلسه گفت: بنده وکیل مردم و ورزشکاران هستم اما باید اطلاعات و اشراف کاملی به مشکلات داشته باشم.

غلامرضا تاجگردون ادامه داد: با شنیدن حرف‌ها و مشکلات مطرح شده توسط ورزشکاران، قدرت مانور برای دفاع از حق و حقوق ورزشکاران را در مجامع خواهم داشت.

وی تأکید کرد: امیدوارم فرصت برگزاری نشست با ورزشکاران به صورت مرتب و مداوم فراهم شود تا در راستای برطرف کردن مشکلات و موانع گام‌های مؤثری برداشته شود.

نماینده مردم گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: بنده در ابتدای فعالیت خود این نشست را برگزار کردم که بهانه‌ای برای همکاری با هم داشته باشیم.

تاجگردون یادآور شد: به طور معمول اگر قصدم برنامه‌ریزی برای نمایندگی دوره بعد بود، این جلسه را در سال آخر نمایندگی خود برگزار می‌کردم.

وی افزود: اما این جلسه را ابتدای سال برگزار کردم که در این مدت چهار سال فراموش کنید این نشست در ابتدای سال برگزار شده است.

تاجگردون تأکید کرد: امیدوارم موافقت و همکاری ما در اجرای کار و رفع مشکلات باشد که این موضوع نیازمند همکاری همه مسئولان خواهد بود.

این نماینده مجلس شورای اسلامی بیان داشت: اساس و بنای کار من پیگیری امور برای بهتر شدن فضای کار و فعالیت است.

تاجگردون تصریح کرد: در حد توان پیگیر رفع مشکلات و موانع پیش ‌روی ورزش گچساران خواهم بود.

انتهای پیام/ش10/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول