اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار ورامین:

ایجاد روحیه انفعالی در دستگاه‌های دولتی توطئه دشمنان است

خبرگزاری فارس: فرماندار ورامین با اشاره به دسیسه‌های استکبار علیه جمهوری اسلامی ایران گفت: ایجاد روحیه انفعالی در دستگاه‌های دولتی توطئه دشمنان است.

ایجاد روحیه انفعالی در دستگاه‌های دولتی توطئه دشمنان است

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران، محسن منصوری ساعاتی پیش در جلسه شورای اداری شهرستان ورامین با اشاره به لزوم وحدت و همدلی در میان مسئولان اظهار داشت: در حال حاضر شرایط کشور بسیار حساس است و همه مردم و مسئولان باید با حفظ وحدت و انسجام زمینه خنثی شدن توطئه‌های دشمنان را فراهم کنند.

فرماندار شهرستان ورامین با تاکید بر فرمایشات مقام معظم رهبری در ارتباط با اقتصاد مقاومتی عنوان کرد: امروز مردم و مسئولان باید برای دستیابی به اقتصاد مقاومتی و سرافرازی جمهوری اسلامی ایران تمام همت خویش را به کار بگیرند.

وی ادامه داد: دشمن تمامی تلاش خود را برای کاهش درآمد کشور معطوف کرده است تا اقتصاد ایران را فلج کند.

منصوری تصریح کرد: جریان فتنه بار دیگر برای ایجاد نارضایتی بین مردم فعال شده است و سعی می‌کند تا با استفاده از رسانه‌های زنجیره‌ای خود، شرایط کشور و مردم را به گونه دیگر رقم بزند.

فرماندار شهرستان ورامین با اشاره به لزوم ایجاد وحدت میان مردم و مسئولان ابراز داشت: ایجاد اختلاف بین خانواده نظام یکی دیگر از مواردی است که دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی در پی دامن زدن به آن هستند و همه مسئولان باید اختلافات را فراموش کنند.

وی افزود: دشمن درصدد است با ایجاد نارضایتی در بین مردم به اهداف شوم خود دست یابد.

منصوری در پایان تاکید کرد: ایجاد روحیه انفعالی بین دستگاه‌های دولتی یکی دیگر از برنامه‌ها و توطئه‌های استکبار علیه ایران اسلامی است.

انتهای پیام/ش/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول