اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس آموزش و پرورش جم:

دشمنان تاکتیک خود را برای مقابله با جوانان عوض کرده‌اند

خبرگزاری فارس: رئیس آموزش و پرورش جم گفت: دشمنان امروز تاکتیک خود را برای مقابله با جوانان ما عوض کرده‌اند و با جنگ نرم به اعتقادات آنان حمله‌ور شده‌اند.

دشمنان تاکتیک خود را برای مقابله با جوانان عوض کرده‌اند

به گزارش خبرگزاری فارس از جم حسین اسکندری عصر امروز در آئین افتتاح نمایشگاه آثار شهدا در جمع دانش‌آموزان شهرستان جم اظهار داشت: فعالیت‌های فرهنگی یکی از مهم‌ترین اولویت‌های دولت دهم محسوب می‌شود و مسئولان باید در اقدامات خود توجهی مهم به این بخش داشته باشند.

رئیس اداره آموزش و پرورش شهرستان جم خاطر نشان کرد: شناخت و آگاهی از نیازهای مردمی در اجرای برنامه‌ها و ماموریت‌های فرهنگی از مباحث مهمی است که مسئولان اجرایی باید مورد توجه قرار دهند و آنالیز وضعیت فرهنگی منطقه این هدف را محقق می‌سازد.

اسکندری بیان داشت: نهادینه کردن فرهنگ ایثار و شهادت میان دانش‌آموزان و دانشجویان که نسل‌های جوان و نوجوان جامعه را تشکیل می‌دهند در شرایطی که دشمنان قسم خورده انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی با بهره‌گیری از ابزار فرهنگی و رسانه‌ای در تلاش هستند واقعیت‌های انقلاب و دوران با شکوه و با عظمت دفاع مقدس را تحریف کنند، ضروری است.

وی اضافه کرد: جوانان امروز باید بدانند امروز آرامش حاکم بر جامعه، عزت و اقتدار ملت بزرگ ایران به برکت خون پاک شهدا است.

این مسئول اذعان داشت: شهدای ما با تأسی از سید‌الشهدا و الگو قرار دادن ایشان به مقابله با ظلم و ستم و دفاع از حق و حقیقت پرداختند تا جایی که بالاترین سرمایه وجودی خود یعنی جانشان را فدای مملکت و رهبری کردند و خود را در قلب ملت ایران تا ابد ماندگار ساختند.

رئیس آموزش و پرورش جم افزود: تقدیم 36 هزار شهید دانش‌آموز به انقلاب نشان از بیداری و هوشیاری قشر نوجوان و جوان و ولایت‌شناسی و ولایت‌پذیری آنان و اطاعت از ولایت مطلقه فقیه است که در همه زمینه‌ها و تنگناها چراغ هدایت و مشعل فروزان و راهنمای مشفق آنان بوده است.

اسکندری با بیان اینکه دشمنان ما امروز تاکتیک خود را برای مقابله با جوانان ما عوض کرده‌اند و با جنگ نرم به اعتقادات آنان حمله‌ور شده‌اند، افزود: شما دانش‌آموزان با تحصیل علم و تهذیب و تزکیه نفس می‌توانید هم ادامه دهنده راه شهیدان والامقام انقلاب باشید و هم پاسخی دندان‌شکن به دشمنان قسم خورده این انقلاب دهید و آنان را از رسیدن به اهداف شومشان مأیوس کنید.

انتهای پیام/ش20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول