اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون فرماندار بروجرد:

هدف اصلی دشمنان از ترویج مذاهب نوبنیاد، جوانان هستند

خبرگزاری فارس: معاون سیاسی فرماندار بروجرد گفت: هدف اصلی دشمنان از ترویج مذاهب نوبنیاد، جوانان و نوجوانان هستند.

هدف اصلی دشمنان از ترویج مذاهب نوبنیاد، جوانان هستند

به گزارش خبرگزاری فارس از بروجرد بیژن داوودی در جلسه کمیسیون پیشگیری و مبارزه با فرق و مذاهب نوبنیاد در فرمانداری بروجرد اظهار کرد: هدف اصلی دشمنان از ترویج مذاهب نوبنیاد، جوانان و نوجوانان هستند.

معاون سیاسی فرماندار بروجرد اضافه کرد: با توجه به سرمایه‌گذاری کلان دشمنان برای به انحطاط کشیدن جوانان و نوجوانان از طریق فرق و مذاهب نوبنیاد، وظیفه ما مسلمانان تقویت باورهای دینی و مذهبی اسلام در بین قشر جوان است.

وی اظهار داشت: دشمن شبانه روز و با توجه به در دست داشتن رسانه‌های قوی و تاثیرگذار فکر و ذهن جوانان و نوجوانان را هدف قرار داده است.

در ادامه این جلسه رئیس اداره تبلیغات اسلامی بروجرد نیز گفت: آموزه‌های دینی اسلامی می‌تواند سدی محکم در برابر ظهور فرق و مذاهب نوبنیاد باشد.

حجت‌الاسلام احمدرضا غلامی تصریح کرد: با توجه به وجود ماهواره‌ها و وسایل ارتباط جمعی که دشمنان در دست دارند به تبلیغ مذاهب نوبنیاد می‌پردازند، ما نیز وظیفه داریم جوانان و نوجوانان مسلمان را هر چه بیشتر با اسلام و قرآن آشنا کنیم.

وی یادآور شد: با توجه به نزدیک شدن ماه محرم و حضور پر شور جوانان و نوجوانان در هیئت‌های مذهبی، آگاه سازی جوانان و نوجوانان علیه مذاهب و فرق نوبنیاد از وظایف اصلی مبلغان روحانی است.

انتهای پیام/ح

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول