اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عضو شورای شهر اصفهان:

فرهنگ‌ غنی کشور قابلیت مقابله با تهاجم دشمنان را دارد

خبرگزاری فارس: عضو شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: فرهنگ کشور ما بسیار غنی و مکتب ما پرمحتواست و لازم است در برابر تهاجم دشمنان راهکارهایی از همین فرهنگ آماده کنیم.

فرهنگ‌ غنی کشور قابلیت مقابله با تهاجم دشمنان را دارد

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان ابوالفضل قربانی پیش از ظهر امروز در جلسه شورای شهر اصفهان اظهار کرد: فرهنگ کشور ما بسیار غنی و مکتب ما پرمحتواست و لازم است در برابر تهاجم دشمنان راهکارهایی از همین فرهنگ آماده کنیم.

وی افزود: در طی چند سال گذشته بیش از 10 سریال کره‌ای از تلویزیون ما پخش شده است که با وجود اینکه برگرفته از افسانه است توانسته مخاطبان زیادی را جذب کند و این در حالی است که سریال‌های ما با فیلم‌های خارجی قابل مقایسه نیست.

عضو شورای شهر اصفهان تاکید کرد: انتقاد دیگری که بر صدا و سیما وارد است اینکه مواردی را از جانب رسانه مشاهده می‌کنیم که برخی اوقات با تئوری‌های انقلاب و نظام سازگار نیست.

وی همچنین در ادامه گفت: لازم است ارائه اطلاعات و اخبار از صدا و سیما صحیح باشد تا به عنوان مثال، شاهد خبر غلط برنامه 20:30 مبنی بر اطلاعات اشتباه درباره آبیاری سبزی با پسماندها در اصفهان نباشیم.

قربانی تاکید کرد: صدا و سیما در بخش‌های مختلف اجتماعی، سیاسی، اقتصادی و فرهنگی وظایف سنگینی بر دوش دارد و در ارتقای فرهنگ شهروندی به ویژه نقش موثری دارد و باید با برنامه‌ریزی صحیح و با همکاری شهرداری کاری کند که در ارتقای سطح جامعه بیشتر از گذشته موثر باشد.

انتهای پیام /صا30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول