اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه انصارالمهدی استان زنجان:

تشکیل بسیج توطئه‌های دشمنان را خنثی کرد

خبرگزاری فارس: فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان گفت: تشکیل بسیج به فرمان امام خمینی (ره) منجر به خنثی شدن توطئه‌های دشمنان برای مقابله با نظام جمهوری اسلامی شد.

تشکیل بسیج توطئه‌های دشمنان را خنثی کرد

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، سردار جهانبخش کرمی شامگاه شنبه در جلسه هماهنگی برای برنامه‌های هفته بسیج به تقارن هفته بسیج با دهه اول محرم اشاره کرد و اظهار داشت: در همین راستا شعار هفته بسیج امسال، بسیج در امتداد عاشورا انتخاب شده است.

وی با بیان اینکه بسیج از یادگارهای امام خمینی (ره) است، افزود: تشکیل بسیج منجر به خنثی شدن توطئه‌های دشمنان انقلاب بر ضد نظام شد.

فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان تصریح کرد: تشکیل بسیج در دفاع از ارزش‌های انقلاب اسلامی نقش بسزایی داشته است.

وی مهم‌ترین نمود کارکرد بسیج را در دفاع مقدس هشت ساله عنوان کرد و گفت: بسیج نقش بارزی در جنگ تحمیلی و مقاومت‌های صورت گرفته، ایفاء کرد.

کرمی با اشاره به برنامه‌ریزی انجام شده برای هفته بسیج گفت: اغلب برنامه‌های تعریف شده برای این هفته در مساجد و با همراهی هیئت‌های مذهبی برگزار می‌شود.

وی با اشاره به اینکه بسیج در امتداد عاشورا، شعار محوری هفته بسیج سال جاری است، اضافه کرد: هیهات مناالذله، یا لثارات‌الحسین و لبیک یا حسین از دیگر شعارهای هفته بسیج سال جاری است.

فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان به نام‌گذاری روزهای هفته بسیج به نام یکی از شهدای کربلا اشاره و تصریح کرد: روز اول آذر به نام روز عبدالله بن حسن روز الگوی شجاعت بسیج نام‌گذاری شده است.

وی دوم آذر را روز قاسم بن حسن الگوی نوجوان بسیجی عنوان کرد و گفت: روز پنج‌شنبه سوم آذر هم به نام علی‌اصغر الگوی ایثار بسیج اعلام شده است.

کرمی روز جمعه که مصادف با هشتم محرم است را روز حضرت علی‌اکبر و الگوی جوانان منتظر بسیجی عنوان و اضافه کرد: روز شنبه هم که نهم محرم است به نام روز حضرت ابوالفضل الگوی بصیرت ولایی بسیج نام‌گذاری شده است.

وی دهم محرم را روز امام حسین الگوی شهادت‌طلبی اعلام کرد و ادامه داد: روز یازدهم محرم هم به عنوان زینب کبری الگوی زنان بسیجی نام‌گذاری شده است.

فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان اجرای برنامه‌های تعریف شده برای هفته بسیج را منوط به همکاری سایر ارگان‌ها دانست و ابراز امیدواری کرد، هفته بسیج سال جاری با شکوه‌تر از سال‌های گذشته برگزار شود.

وی بر وجود هماهنگی بین هیئت‌های مذهبی و پایگاه‌های بسیج برای برگزاری برنامه‌های هفته بسیج تاکید کرد و افزود: با صدا و سیما برای پوشش برنامه‌ها، هماهنگی به عمل آمده است.

در ادامه این جلسه مسئولان حاضر آمادگی خود را برای همراهی با برگزاری برنامه‌های هفته بسیج اعلام کردند.

مدیرکل ارشاد اسلامی استان زنجان نیز در این جلسه بر لزوم پرداختن به محتوای برنامه‌های تعریف شده برای هفته بسیج، از جمله هیئت‌های مذهبی بانوان تاکید کرد.

علی سهندی به در پیش بودن روز 24 آبان ماه اشاره کرد و گفت: در این روز برنامه‌هایی برای اهدای کتاب‌ برگزار می‌شود.

انتهای پیام/ح20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول