اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس فراکسیون اصول‌گرایان مجلس شورای اسلامی:

اقتصاد حربه جدید دشمنان علیه انقلاب است

خبرگزاری فارس: رئیس فراکسیون اصول‌گرایان مجلس شورای اسلامی گفت: اقتصاد حربه جدید دشمنان علیه انقلاب است که امیدواریم ملت ایران با هوشیاری و مقاومت همیشگی خود این حربه آنها را نیز بار دیگر خنثی کنند.

اقتصاد حربه جدید دشمنان علیه انقلاب است

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، غلامعلی حدادعادل ظهر امروز در جمع فعالان و پیشکسوتان سیاسی و فرهنگی اصفهان اظهار کرد: 34 سال از پیروزی انقلاب اسلامی ایران و برپایی حکومت اسلامی می‌گذرد و می‌توان گفت دین‌داری مردم با بصیرت ایران از مهم‌ترین عوامل پیروزی انقلاب اسلامی بود.

وی افزود: پس از انقلاب در تمام سطوح جامعه تحولاتی را شاهد بودیم که از برکات انقلاب اسلامی است و بزرگ‌ترین این برکات که پس از دو قرن تاخت‌و‌تاز بیگانگان ایجاد شد، نعمت استقلال بود.

رئیس فراکسیون اصول‌گرایان مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه ایران مستقل‌ترین کشور در جهان از نظر سیاسی محسوب می‌شود، تصریح کرد: بدون استقلال کامل کشورهای جهان با وجود ذخایر طبیعی و امکانات فراوان در واقع هیچ چیز ندارند و بنابراین مردم کشورمان اکنون باید قدر استقلال و پیشرفت کشور را در زمینه‌های مختلف علمی و صنعتی بدانند.

وی ادامه داد: نعمت امنیت، حکومت دینی و ولایت‌فقیه از مهم‌ترین ثمرات انقلاب بود که ولایت‌فقیه را می‌توان از بزرگ‌ترین این نعمت‌ها و برکات دانست.

حدادعادل با بیان اینکه قدرت ایران ناشی از اسلام و معنویت است، تاکید کرد: هر پدیده‌‌ای به اندازه بزرگی خود دشمنانی دارد و انقلاب ما نیز به دلیل عظمت خود دشمنان سرسختی دارد که از روز نخست انقلاب، دشمنی‌های خود را آغاز کردند.

وی اضافه کرد: دشمنی‌های استکبارگران با کشور ایران تازگی ندارد و سلاح‌های هسته‌ا‌ی بهانه‌ای برای ادامه دشمنی‌های آنها است.

حدادعادل تاکید کرد: اوایل انقلاب که ایران هنوز پیشرفت قابل توجهی در جهان نکرده بود نیز دشمنان بر علیه ما جبهه گرفته بودند چرا که برای آنها آسان نبود که تمام قدرت و منافع خود را به یک‌باره از دست بدهند.

وی با بیان اینکه خطر بزرگ ایران از دیدگاه دشمنان الگوشدن ما در منطقه بود، تصریح کرد: این همان چیزی است که تحت عنوان بیداری اسلامی در منطقه شاهد بودیم و مردم کشورهای منطقه نه به سبک انقلاب‌های الگو گرفته از نظریات مارکسیستی و به شکل گروه‌های زیرزمین و حزبی بلکه به شکل مردمی با دست خالی و تنها با سلاح الله اکبر قیام کردند که این شیوه انقلاب خطر بزرگی برای مستکبران بود.

رئیس فراکسیون اصول‌گرایان مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه نیاز به نفت خون تمدن امروز است، اظهار کرد: از تمام این مسایل مهم‌تر اینکه دشمنان قصد دارند رژیم صهیونیستی را بر سرنوشت کشورهای اسلامی حاکم کنند تا بتوانند امنیت منطقه را مورد تهدید قرار دهند و هیچ کشور اسلامی نتواند به تعالی برسد اما انقلاب اسلامی معادلات و منافع آنها را به خطر انداخته است.

وی ادامه داد:  اکنون آنها سلاح جدیدی به نام اقتصاد را به دست گرفته‌اند که امیدواریم ملت ایران با هوشیاری و مقاومت همیشگی خود این حربه آنها را نیز بار دیگر خنثی کند.

حدادعادل با بیان اینکه اینها همه حکایت از عظمت و قدرت انقلاب دارد، تاکید کرد: امروز در مقایسه با 33 سال پیش شرایط  بهتری بر کشور حاکم است چرا که در اداره کشور تبحر پیدا کرده ‌و نسل جوان و کارآمدی تربیت کرده‌ایم که برای کار، ابتکار، نوآوری و خدمت به کشور انگیزه دارند.

وی افزود: اکنون در عرصه بین‌المللی به جایی رسیده‌ایم که تحلیل‌گران سیاسی به صراحت تاکید دارند که در منطقه مشکلی بدون کمک کشور ایران رفع نمی‌شود که از آن جمله مشکل کشور سوریه است اما کشور ایران اجازه نمی‌دهد که آنها به توفیق مورد نظر درباره سوریه دست پیدا کنند.

انتهای پیام/و10/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول