اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه چهارمحال و بختیاری:

آمادگی و اقتدار نیروهای مسلح خواب راحت را از دشمنان گرفته است

خبرگزاری فارس: فرمانده سپاه قمر بنی هاشم(ع) چهارمحال و بختیاری گفت: آمادگی کامل نیروهای مقتدر نظامی و بسیجیان دریادل برای مقابله با هر تهدیدی، خواب راحت را از دشمنان گرفته است.

آمادگی و اقتدار نیروهای مسلح خواب راحت را از دشمنان گرفته است

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، سردار رضا محمد سلیمانی بعد از شهر امروز در نشست مشترک مدیران فرهنگی اجتماعی و روابط عمومی و تبلیغات سپاه این استان در مجتمع فرهنگی لاله شهرکرد، با اشاره به قرار گرفتن در آستانه هفته مبارک بسیج و ماه پیروزی خون بر شمشیر، اظهار داشت: بسیج با تاسی از امام حسین (ع) راه و مرام آن امام همام را از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی پیموده و تا تقدیم این انقلاب به صاحب اصلی‌اش حضرت ابا صالح المهدی ادامه خواهد‌ داد.

وی به توطئه‎های استکبار جهانی علیه ایران اسلامی اشاره کرد و گفت: باید بسیج با توجه به نوع تهدیدات در میدان مقابله با دشمنان حضور فعال داشته باشد.

فرمانده سپاه قمر بنی هاشم (ع) چهارمحال و بختیاری به آمادگی بسیج، سپاه و ارتش جمهوری اسلامی برای مقابله به هر تهدیدی اشاره کرد و گفت: نیروهای مقتدر نظامی و بسیجیان دریا دل با آمادگی کامل در صحنه حضور دارند و خواب راحت را از دشمنان گرفته‌اند.

وی به بیداری اسلامی در منطقه اشاره کرد و افزود: بیداری اسلامی که برگرفته از قیام خونین عاشورای حسینی و انقلاب اسلامی است، جهانگیر شده و دشمنان اسلام با توجه به توطئه‎های گوناگون نتوانسته‎اند به اهداف شوم خود دست پیدا کنند.

محمد سلیمانی، انجام اقدامات فرهنگی را در جامعه ارزشمند دانست و گفت: مسئولان فرهنگی و روابط عمومی رسالت بزرگی را در اجرای برنامه‎های مطلوب تبلیغی برعهده دارند که این رسالت را با تلاش و اقدامات شبانه روزی و گام‌های بلند  انجام می‎دهند.

وی ادامه داد: دشمن به دنبال اشاعه فرهنگ بی‎بندوباری در جامعه است و بسیج باید با بصیرت‌افزایی، توطئه‌های دشمنان را خنثی کرده و اطلاع‌رسانی جامع و کامل کند.

فرمانده سپاه چهارمحال و بختیاری با اشاره به تهدیدات و تحریم‎های اقتصادی دشمنان اشاره کرد و افزود: ملت بزرگ ایران طی 33 سال مبارزه با استکبار جهانی، راه خوداتکایی و اقتصاد مقاومتی را فرا گرفته است و با ایستادگی کامل در این عرصه نیز دشمن را شکست خواهد داد.

محمد سلیمانی همچنین به فرا رسیدن ماه محرم اشاره کرد و گفت: باید از بستر این ماه باعظمت برای بصیرت افزایی کمال استفاده را برد و در این راستا، نیروهای فرهنگی و روابط عمومی مسئولیت خطیری بر عهده دارند.

انتهای پیام/ش20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول