اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

آیت‌الله دری‌نجف‌آبادی هشدار داد

تلاش دشمنان برای جدایی بین جوانان و فرهنگ عاشورا

خبرگزاری فارس: نماینده ولی فقیه در استان مرکزی با اشاره به تلاش دشمنان برای جدایی بین جوانان و فرهنگ عاشورا گفت: ‌تا زمانی که فرهنگ عاشورا ‌بین جوانان زنده باشد دشمن به اهداف شوم خود نمی‌رسد‌.

تلاش دشمنان برای جدایی بین جوانان و فرهنگ عاشورا

به گزارش خبرگزاری فارس از اراک آیت‌الله قربانعلی دری‌نجف‌آبادی بعد از ظهر امروز در جمع دانش‌آموزان دبیرستان پسرانه حاج‌ ترابی اراک اظهار داشت: امروز ایران اسلامی بیش از هر زمان دیگری به وحدت نیاز دارد که همه باید برای رسیدن به این مهم بکوشند.

وی با تاکید بر اینکه با اتحاد، یکپارچگی، وحدت و همبستگی می‌توان همچون کوهی در برابر تهدیدها و تحریم‌های دشمنان نظام ایستادگی کرد افزود: آنچه موجب شده دشمنان از زمان پیروزی انقلاب تاکنون نتوانند به اهداف شوم خود علیه نظام مقدس ایران اسلامی دست یابند، حفظ وحدت ملت در سایه رهبری بوده و تا زمانی که مردم و مسئولان همدل و همراه یکدیگر باشند، این وحدت همچون سد محکمی در برابر دشمنان است و در این صورت است که دشمنان این نظام باید آرزوهای خود را به گور ببرند.

امام جمعه اراک با اشاره به فرا رسیدن ماه محرم خاطر نشان ساخت: ملت ایرانی ملتی عاشورایی است که درس‌های فراوانی از مکتب امام حسین(ع) فرا گرفته‌ و دشمنان باید بدانند این ملت همچون مقتدایشان امام حسین(ع) عاشق شهادت در راه اسلام هستند و از شهادت ترسی ندارند.

دری‌نجف‌آبادی با اشاره به اینکه ما هر چه داریم از عاشورا و کربلا است، افزود: ملت ایران مردمی برگرفته از رمضان و عاشورا هستند که مقاومت، ایثار و شهادت در خون این مردم عجین شده است.

وی با اشاره به تلاش دشمنان برای جدایی بین جوانان و فرهنگ عاشورا ابراز کرد: دشمن به خوبی می‌داند تا زمانی که فرهنگ عاشورا در بین جوانان این ملت وجود دارد آنها نخواهند توانست به اهداف شوم خود برسند، به همین دلیل تلاش می‌کنند جوانان را از عاشورا دور کنند که جوانان باید در برابر توطئه‌های آنان بیدار باشند.

دری‌‌نجف‌آبادی دانش‌آموزان را سرمایه انسانی ایران اسلامی دانست و بر لزوم تربیت صحیح این قشر تاکید کرد.

انتهای پیام/ش/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول