اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرهاد دانشجو در پیامی به مناسبت تأسیس دانشگاه آزاد طبس

خدمات دانشگاه آزاد اسلامی موجب یأس و ناامیدی دشمنان است

خبرگزاری فارس: رئیس دانشگاه آزاد اسلامی در پیامی به مناسبت سالروز تأسیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد طبس گفت: دانشگاه آزاد اسلامی یکی از عوامل مهم پیشرفت و توسعه جامعه ما است و توسعه علمی و فنی ایران موجب یأس و ناامیدی دشمنان می‌شود.

خدمات دانشگاه آزاد اسلامی موجب یأس و ناامیدی دشمنان است

به گزارش خبرگزاری فارس از طبس، فرهاد دانشجو رئیس دانشگاه آزاد اسلامی به مناسبت سالروز تأسیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد طبس پیامی صادر کرد.

این پیام در مراسم نماز جمعه این هفته طبس که به همین مناسبت در محل دانشگاه آزاد اسلامی این شهر برگزار شده بود، توسط محمد ناظمی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد طبس قرائت شد.

در ابتدای این پیام آمده است: «امروز که با توکل به ذات حق و همت و تلاش شما امت ولایت‌مدار طبس، سالروز تأسیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد طبس برگزار می‌گردد، بحمدالله مجموعه دانشگاه آزاد اسلامی منشاء خدمات فراوان در سطح کشور شده و ارتقاء سطح دانش و رشد و تعالی جامعه را در بر داشته است. جامعه اسلامی باید قدرتمند باشد و قدرت واقعی در گرو ایمان و علم است که از طریق دانشگاه‌ها و مراکز علمی حاصل می‌گردد.»

این پیام می‌افزاید: «برگزاری نماز عبادی سیاسی جمعه در دانشگاه آزاد اسلامی واحد طبس، نشانگر اهمیت مردم با ایمان طبس به مسائل علمی بوده و بسیار قابل ستایش است که علم و ایمان در کنار هم باشند و در کنار مسائل علمی روز از مسائل دینی غافل نباشیم. امید است هرچه بیشتر در راستای اسلامی کردن دانشگاه‌ها و توجه بیشتر به تربیت دینی جوانان و دانشجویان عزیزمان گام برداریم.»

در بخش دیگری از این پیام آمده است: «اکنون دانشگاه آزاد اسلامی یکی از عوامل مهم پیشرفت و توسعه جامعه بوده و بدیهی است که توسعه علمی و فنی ایران در زمینه‌های مختلف موجب یأس و ناامیدی دشمنان خواهد بود؛ به خصوص زمانی که با تربیت دینی و اسلامی همراه شود و اینجاست که بزرگانی همچون شهدای دانشمند کشورمان در دامان انقلاب پرورش می‌یابند و گام‌های بزرگی برای ایران بر می‌دارند که انشاءالله دانشجویان عزیز نیز این بزرگواران را الگوی خود قرار داده تا در تحصیل و تذهیب خویش که از انتظارات مقام معظم رهبری از جوانان است، موفق باشند.»

انتهای پیام/ن30/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول