اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

آیت‌الله علوی‌گرگانی:

نیت الهی در فعالیت‌ها از توطئه دشمنان جلوگیری می‌کند

خبرگزاری فارس: استاد حوزه علمیه قم گفت: اگر فعالیت‌ها با نیت الهی و برای خدا، امام زمان(عج) و رهبر انجام شود دشمن نمی‌تواند کاری از پیش ببرد.

نیت الهی در فعالیت‌ها از توطئه دشمنان جلوگیری می‌کند

به گزارش خبرگزاری فارس از قم آیت‌الله محمد علوی‌گرگانی پیش از ظهر امروز در دیدار جمعی از اعضای هسته گزینش نیروی انتظامی با بیان اینکه اگر کارها هدفمند باشد ارزشمند است اظهار کرد: باید دل‌های خود را با موعظه و نصیحت پاک کنیم زیرا اگر به موعظه‌ها گوش نکنیم به تدریج از خدا، پیامبر، امام، روحانیت و مرجعیت فاصله می‌گیریم.

وی با بیان اینکه انسان‌ها برای سعادت به دو بال نیازمند هستند گفت: این بال‌ها جنبه اعتقادی و عملی دارد و خداوند انسان‌ها را در زمینه اعتقادی و عملی حمایت می‌کند تا سعادتمند شوند.

این مرجع تقلید با بیان اینکه خداوند نخستین معلم است عنوان داشت: خداوند انسان‌ها را بدون برنامه رها نکرده، بنابراین برای اعمال انسان‌ها ناظری قرار داده است.

وی خاطر نشان کرد: کسانی که از امر خدا نافرمانی می‌کنند به عذاب و کیفر گرفتار می‌شوند و کسانی که فرامین الهی را قبول می‌کنند پیروز و سعادتمند می‌شوند.

آیت‌الله علوی‌گرگانی عنوان داشت: امام علی(ع) در فرازی از سخنان خود فرمود «مردم خواب هستند وقتی می‌میرند بیدار می‌شوند» بنابراین مرگ سبب بیداری و بصیرت انسان‌ها می‌شود.

وی یادآور شد: انسان نباید فریب زرق و برق دنیا را بخورد زیرا دنیا فنا و نابود می‌شود، بنابراین باید خود را منطبق بر اوامر الهی قرار دهد تا به ثمرات فراوانی دست پیدا کند.

استاد حوزه علمیه قم با خطاب قرار دادن نیروی انتظامی گفت: افراد فعال در نیروی انتظامی زحمات فراوانی برای برقراری امنیت متحمل می‌شوند و در آستانه انتخابات نیز تلاش و زحمات آنها چندین برابر می‌شود.

وی تاکید کرد: شما باید نیت خدایی داشته باشید و برای خدا، امام زمان(عج) و رهبر به انجام ماموریت بپردازید تا مایه افتخار و سربلندی شوید و دشمن نتواند کاری از پیش ببرد.

انتهای پیام/ل20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول