اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه موقت تهران:

هوشیاری ملت ایران توطئه‌های دشمنان را با شکست مواجه می‌کند

خبرگزاری فارس: امام جمعه موقت تهران گفت: هوشیاری ملت ایران توطئه‌های دشمنان را با شکست مواجه می‌کند.

هوشیاری ملت ایران توطئه‌های دشمنان را با شکست مواجه می‌کند

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج، حجت‌الاسلام و‌المسلمین کاظم صدیقی ظهر امروز در یادواره شهدای اقتدار در کرج اظهار داشت: انقلاب اسلامی ایران از زمان پیروزی تاکنون دشمنان بسیار زیادی را داشته است لذا آنان برای رسیدن به اهداف شوم خود توطئه‌های مختلفی را طرح‌ریزی کردند.

وی ادامه داد: اما هوشیاری،‌ ‌آگاهی و ولایتمداری ملت ایران هر بار توطئه‌های دشمنان را به خودشان بازگردانده و آنان را با شسکت بزرگی مواجه کرده است.

امام جمعه موقت تهران افزود: ما هرگز نباید به استکبار جهانی اعتماد کنیم چرا که استکبار جهانی همواره به دنبال ایجاد تنش و ضربه زدن به انقلاب و کشورمان است.

صدیقی تأکید کرد: اگر امروز توانسته‌ایم پله‌های ترقی و پیشرفت را در کشور طی کرده و با بسیاری از کشورهای پیشرفته رقابت کنیم مرهون تلاش‌ها و از خودگذشتگی‌های رزمندگان و جوانانی هستیم که در دوران هشت سال دفاع مقدس و انقلاب در برابر زورگویی‌های دشمنان ایستادگی کردند و اجازه ندادند دشمن از سر کینه‌ورزی برای کشورمان تصمیم‌گیری کند.

وی خاطرنشان کرد: دشمنان برای اینکه به اهداف شوم خود دست پیدا کنند ترور دانشمندان را در کشور پیش گرفتند.

امام جمعه تهران گفت: اما ترور این دانشمندان به دست افراد کوردل نیز هرگز نخواهد توانست اهداف عالیه نظام و انقلاب را دچار خدشه کند بلکه ملت ایران را مصمم‌تر کرده و اتحاد و همدلی آنان را بیش از گذشته ساخته است.

صدیقی رمز پیروزی ملت مسلمان در مقابل دشمنان را تبعیت از ولایت فقیه دانست و افزود: مردم هیچ‌گاه این سررشته حیات را رها نخواهند کرد.

انتهای پیام/ز20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول