اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار نرماشیر :

افزایش فرهنگ کتابخوانی با رشد کتابخانه‌های عمومی ممکن است

خبرگزاری فارس: فرماندار نرماشیر گفت: خدمات کتابخانه‌ها باید کیفی باشد و با گسترش مسابقه‌های فرهنگی می توان زمینه ارتقا و رشد فرهنگ کتاب و کتابخوانی را در مردم ایجاد کرد.

افزایش فرهنگ کتابخوانی با رشد کتابخانه‌های عمومی ممکن است

محمود سام‌نژاد امروز در حاشیه بازدید از کتابخانه عمومی شهرستان نرماشیر در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس اظهار داشت: کتاب از جمله موارد فرهنگی و علمی است که با آن می‌توان به بالا بردن فرهنگ جامعه کمک کرد.

وی تصریح کرد: کتاب در رشد حیات اجتماعی تأثیر به‌سزایی دارد و موجب بارور شدن جامعه می‌شود که همت اولیای الهی هم بر این بوده که بندگان خدا را به سوی روشنایی رهنمون کنند.

سام‌نژاد با اشاره به نقش کتابخانه‌ها در انتقال علوم به افراد خاطرنشان کرد: کتابخانه‌ها به عنوان کانون همایش صاحب‌نظران و موزه پر طراوت اندیشمندان هستند و موجب بالندگی و شکوفایی استعدادهای دانشجویان و دانش‌آموزان می‌شوند.

وی ادامه داد: رشد و توسعه کتابخانه‌های عمومی در سطح شهرستان نرماشیر موجب افزایش فرهنگ کتاب و کتابخوانی می‌شود و از جمله راه‌های رسیدن به معارف الهی است.

سام‌نژاد تصریح کرد: خدمات کتابخانه‌ها باید کیفی باشد و  می‌توان با گسترش مسابقات کتابخوانی و فرهنگی زمینه ارتقا و رشد فرهنگ کتاب و کتابخوانی را در مردم ایجاد کرد.

وی عنوان کرد: نرماشیر یکی از شهرستان‌های نوپا است که باید در این شهرستان در زمینه ایجاد کتابخانه گام‌های مؤثری برداشته شود و با راه‌اندازی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی در شهرستان روز به روز شاهد پیشرفت این مهم در منطقه هستیم.

انتهای پیام/م/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول