اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست کتابخانه‌های عمومی بهار:

شهرستان بهار نیازمند احداث کتابخانه استاندارد است

خبرگزاری فارس: سرپرست کتابخانه‌های عمومی شهرستان بهار گفت: در راستای تحقق ارتقای سطح فرهنگ مطالعه در جامعه، شهرستان بهار نیازمند احداث کتابخانه استاندارد است.

شهرستان بهار نیازمند احداث کتابخانه استاندارد است

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان به نقل از ستاد اطلاع‌رسانی کتابخانه‌های عمومی استان همدان، دیدار کتابداران و مسئولان کتابخانه‌های شهرستان بهار با امام جمعه شهر بهار به مناسبت هفته کتاب، صورت گرفت.

در این دیدار سرپرست کتابخانه‌های عمومی شهرستان بهار ضمن ارائه گزارش از وضعیت کتابخانه‌های شهرستان بهار به معرفی اهداف و فعالیت‌های کتابخانه‌های عمومی پیرو منویات مقام معظم رهبری مبنی بر تلاش در راستای ترویج فرهنگ مطالعه مفید در جامعه پرداخت.

مهدی خوش‌خان خواستار همکاری و همراهی دستگاه‌های اجرایی در زمینه تحقق هدف و ارتقای سرانه مطالعه و ترویج فرهنگ مطالعه مفید شد.

وی همچنین نیاز شهرستان بهار به کتابخانه استاندارد را نیز از نیازهای مهم شهرستان دانست.

در ادامه حجت‌الاسلام والمسلمین حبیب‌الله حاتم‌نیا نیز ضمن تبریک هفته کتاب به کتابداران شهرستان، کتاب را جزو لاینفک زندگی بشر دانسته و از مرحوم علامه امینی و علامه طباطبایی به عنوان کتابخوانان اسلامی و مروجان فرهنگ کتابخوانی یاد کرده و خواستار اشاعه این مهم در زندگی مردم شد.

در پایان نیز کتابداران و مسئولان به معرفی خود و محل فعالیت خود پرداختند.

انتهای پیام/صا30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول