اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی آبادان:

زیربنای کتابخانه‌های عمومی آبادان 5000 متر مربع افزایش یافت

خبرگزاری فارس: رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی آبادان گفت: همزمان با هفته کتاب پنج هزار متر مربع زیربنا به کتابخانه‌های عمومی آبادان اضافه می‌شود.

زیربنای کتابخانه‌های عمومی آبادان 5000 متر مربع افزایش یافت

بیژن طهماسبی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فرهنگی فارس در آبادان اظهار کرد: همزمان با هفته کتاب پنج هزار و 680 متر مربع زیربنا به کتابخانه‌های عمومی شهرستان آبادان اضافه می‌شود.

وی افزود: این افزایش زیربنا برای کتابخانه‌های عمومی منطقه سبب کسب رتبه نخست در این شاخص برای شهرستان آبادان در بین همه کتابخانه‌های عمومی استان خوزستان می‌شود.

رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی شهرستان آبادان با اشاره به استاندارد ایفلا گفت: با افزایش شاخص زیربنای کتابخانه‌‌های عمومی منطقه به پنج هزار و 680 متر مربع، این زیربنا به استاندارد بین‌المللی ایفلا نزدیک می‌شود.

وی ادامه داد: بازگشایی کتابخانه حضرت ولی عصر، محوطه سازی و بهسازی این کتابخانه در منطقه ایستگاه 12 شهرستان آبادان با اعتباری بالغ بر 700 میلیون ریال، همچنین کلنگ‌زنی کتابخانه چوئبده با اعتبار یک میلیارد ریالی از محل اعتبارات تملک و دارایی از دیگر برنامه‌های کتابخانه‌های عمومی شهرستان آبادان همزمان با هفته کتاب است.

طهماسبی در پایان گفت: درج جملات شیوا و رسا از بزرگان و عالمان دینی در مزیت کتاب و کتاب خوانی بر روی سربرگ ارگان‌ها و نهادهای اجرایی شهرستان آبادان از روز 17 تا 24 آبان ماه سال جاری از دیگر برنامه‌های اداره کتابخانه‌های عمومی منطقه است.

انتهای پیام/و/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول