اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست کتابخانه‏های عمومی شاهرود:

شهرداران در واریز نیم درصد حق کتابخانه‏ها شتاب کنند

خبرگزاری فارس: سرپرست کتابخانه‏های عمومی شهرستان شاهرود گفت: شهرداران این شهرستان باید در واریز نیم درصد حق کتابخانه‏ها شتاب کنند.

شهرداران در واریز نیم درصد حق کتابخانه‏ها شتاب کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از شاهرود به نقل از ستاد هفته کتاب استان سمنان، سیدابراهیم موسوی در جلسه انجمن کتابخانه‏های عمومی شهرستان شاهرود در فرمانداری این شهرستان افزود: برنامه‏های گرامیداشت هفته کتاب سال‏‌جاری از روز شنبه این هفته آغاز شده است و تا پایان هفته کتاب ادامه دارد.

سیدابراهیم موسوی افزود: ثبت‌نام رایگان عموم مردم و مراجعان کتابخانه‏های عمومی برای عضویت در کتابخانه‏های عمومی شاهرود آغاز شده است.

وی تصریح کرد: تبلیغات خدمات کتابخانه‏ای در سطح شهر به وسیله نصب بنر و تراکت‏های تبلیغی در اتوبوس‏های سازمان اتوبوس‏رانی شاهرود انجام شده است.

سرپرست کتابخانه‏های عمومی شهرستان شاهرود از مساعدت و همیاری سازمان اتوبوس‏رانی شهرستان شاهرود در این خصوص تقدیر کرد و تجلیل از کتابداران نمونه و خادمان فرهنگ مکتوب را از جمله برنامه‏های اجرایی در هفته کتاب دانست.

موسوی خاطرنشان کرد: با توجه به مصوبه مجلس شورای اسلامی از سال 83 نیم درصد درآمد شهرداری‏ها باید به حساب انجمن کتابخانه‏های عمومی واریز شود.

وی تاکید کرد: نیم درصد درآمد شهرداری هر شهر از مجموعه شهرستان شاهرود برای ارتقای فعالیت‏ها و خدمات کتابخانه‏ای در همان شهر هزینه خواهد شد.

سرپرست کتابخانه‏های عمومی شهرستان شاهرود از شهرداری شاهرود برای واریز مبلغ 370 میلیون ریال از محل نیم درصد درآمد خود به حساب انجمن کتابخانه‏های عمومی این شهر تقدیر کرد.

موسوی اظهار امیدواری کرد: شهرداران شهرهای دیگر شهرستان شاهرود در واریز نیم درصد درآمد خود برای ارتقای فرهنگ کتاب و کتاب‏خوانی که یکی از دغدغه‏های مقام معظم رهبری است، شتاب کنند.

انتهای پیام/ل/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول