اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار گرمی:

گرمی فاقد کتابخانه عمومی مستقل است

خبرگزاری فارس: فرماندار گرمی گفت: گرمی فاقد کتابخانه عمومی مستقل است که مسئولان امر باید برای احداث کتابخانه در گرمی همت کنند.

گرمی فاقد کتابخانه عمومی مستقل است

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، به نقل از فرمانداری شهرستان گرمی، محمود علایی‌زنگیر در جلسه انجمن کتابخانه های عمومی گرمی اظهار داشت: پیشینه تاریخی و فرهنگی گرمی توجه و تلاش مضاعف برای احداث چند باب کتابخانه در این شهرستان را می‌طلبد.

فرماندار گرمی با اشاره به هجمه‌های فرهنگی بیگانه در مناطق مرزی، توسعه و وی با اشاره به اختصاص 500 میلیون ریال به احداث کتابخانه در روستای زیوه از توابع بخش انگوت اظهار امیدواری کرد: با احداث این مرکز بخشی از نیاز علاقمندان به مطالعه در منطقه یاد شده برطرف شود.

معاون مالی و پشتیبانی اداره آموزش و پرورش گرمی هم در این جلسه از توزیع هزاران جلد کتاب با 20 درصد تخفیف بین دانش‌آموزان این شهرستان در هفته کتاب خبر داد.

یحیی رحیمی توزیع کتاب به کتابخانه‌های مدارس گرمی را از برنامه‌های اداره آموزش و پرورش شهرستان گرمی در هفته کتاب اعلام کرد.

انتهای پیام/ی

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول