اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل اجتماعی استانداری خراسان‌رضوی:

گزینه‌های زیادی برای مدیرکلی کتابخانه‌های عمومی خراسان‌رضوی مطرح هستند

خبرگزاری فارس: مدیرکل امور اجتماعی استانداری خراسان‌رضوی با اشاره به تغییر ناگهانی مدیرکل نهاد کتابخانه‌های عمومی خراسان‌رضوی گفت: گزینه‌های احتمالی زیادی برای اداره کل کتابخانه‌های استان مطرح هستند.

گزینه‌های زیادی برای مدیرکلی کتابخانه‌های عمومی خراسان‌رضوی مطرح هستند

سید وحید موسویان ظهر امروز در گفت‌وگوی اختصاصی با خبرنگار فارس در مشهد، در ارتباط با تغییر ناگهانی نجمه خدادادی؛ مدیرکل سابق نهاد کتابخانه‌های عمومی خراسان‌رضوی اظهارکرد: تغییر ناگهانی مدیرکل کتابخانه‌های خراسان‌رضوی در آستانه هفته کتاب به نظر بنده اقدامی عجولانه و اشتباه بود.

وی افزود: بنده ضمن احترام به نظرات مدیران ملی که در واقع صاحب‌نظر محسوب می‌شوند، معتقدم که مسئولان می‌توانستند با تامل بیشتر و بعد از هفته کتاب اعمال نظر کنند تا بدین صورت استان نیز دچار التهاب و ابهام نشود.

مدیرکل امور اجتماعی استانداری خراسان‌رضوی در پاسخ به سئوالی مبنی بر هماهنگی نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور با استاندار جدید یا استاندار پیشین خراسان‌رضوی گفت:‌ بنده از هماهنگی مدیران نهاد کتابخانه‌های عمومی با مدیران استانی در زمان عدم استقرار استاندار در استان و یا هماهنگی با استاندار پیشین و جدید خراسان‌رضوی بی‌اطلاع هستم.

موسویان خاطرنشان کرد:‌ باید توجه داشت که شاخص‌های نهاد کتابخانه‌های عمومی خراسان‌رضوی در چند سال اخیر رشد داشته است؛ در عین حال باید به تصمیم مدیران ملی در هر عرصه‌ای احترام گذاشت ولی باید دلایل تغییر مدیرکل را از خود آنها سوال کرد.

وی در ارتباط با نقش طلب شهرداری و مسائل اداری در تغییر خدادادی مدیرکل سابق نهاد کتابخانه‌های عمومی خراسان‌رضوی اذعان داشت: تاجایی که مطلعم بحث طلب شهرداری و مسائل اداری هیچ ارتباطی با تغییر خدادادی نداشته و بیشتر بحث اختلاف نظر میان مدیران ملی و استانی بوده است.

موسویان در خاتمه با اشاره به گزینه‌های احتمالی مدیرکل متذکر شد: گزینه‌های احتمالی مدیرکل زیاد هستند؛ البته باید توجه داشت که جوان‌های توانمند، ارزشی و خوش‌سابقه در استان برای گرفتن سکان مدیریت‌های فرهنگی کم نیستند.

انتهای پیام/ح/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول