اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس کتابخانه‌های عمومی شوش:

سرانه فضای کتابخانه‌ای شوش از برنامه عقب است

خبرگزاری فارس: رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی شوش گفت: سرانه فضای کتابخانه‌ای این شهرستان نسبت به برنامه چشم‌انداز مطلوب عقب است و باید برای رسیدن به وضعیت مناسب تلاش کرد.

سرانه فضای کتابخانه‌ای شوش از برنامه عقب است

فاطمه دیناروند امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شوش اظهار داشت: سرانه مطلوب فضای کتابخانه‌ای در سند چشم‌انداز به ازای هر 100 نفر چهار مترمربع زیر بناست این در حالی است که در حال حاضر شهرستان شوش برای هر 100 نفر، 1.43 مترمربع سرانه فضای کتابخانه‌ای دارد.

وی در خصوص ارتقای فضای کتابخانه‌ای شهرستان شوش گفت: در سال 83 مساحت فضای کتابخانه‌ای این منطقه 700 متر مربع بود اما در حال حاضر با رفع بسیاری از مشکلات به 2 هزار و 785 متر مربع رسیده است.

دیناروند درباره کتابخانه هلال احمر این شهرستان اظهار داشت: با توجه به توافقات انجام شده با مدیرعامل هلال احمر مقرر شد این کتابخانه به کتابخانه‌های شوش اضافه شود و امور کتابخانه‌های عمومی شهرستان متعهد شده که منابع کتاب و کتابدار آن را تامین کند.

این مقام مسئول درباره قابلیت‌های این کتابخانه افزود: این کتابخانه در شرایط کنونی بیش از 400 متر مربع فضا دارد که برای کتابخانه‌ای در شهرستان شوش بی‌نظیر است.

دیناروند خاطر نشان کرد: کتابخانه فجر یکی از مجهزترین کتابخانه‌های شهرستان شوش و دارای 10 هزار نفر عضو است و استقبال عمومی از این کتابخانه بسیار زیاد است.

انتهای پیام/و/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول