اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به مناسبت هفته کتاب

5 باب کتابخانه در مدارس ریگان افتتاح شد

خبرگزاری فارس: به مناسبت هفته کتاب و کتابخوانی 5 باب کتابخانه در مدارس ریگان به همت اداره کتابخانه‌های عمومی این شهرستان راه‌اندازی شد.

5 باب کتابخانه در مدارس ریگان افتتاح شد

ولی‌الله موسی‌زاده رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی شهرستان ریگان امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس اظهار داشت: پنج باب کتابخانه به منظور ترویج فرهنگ مطالعه در بین دانش‌آموزان در مدارس این شهرستان راه‌اندازی شدند.

وی با بیان اینکه در این کتابخانه‌ها میز مطالعه، قفسه کتاب و بیش از یک ‌هزار و 200 جلد کتاب در هر کدام از این کتابخانه‌ها وجود دارد، افزود: برای پنج مدرسه دیگر نیز کتابخانه عمومی راه‌اندازی می‌شود. این کتابخانه‌ها در مدارس راهنمایی و دبیرستان راه‌اندازی شده‌اند.

موسی‌زاده عنوان کرد: در شهرستان ریگان دو کتابخانه عمومی وجود دارد که در این کتابخانه‌ها بیش از 7 هزار جلد کتاب و بیش از یک‌ هزار و 500 عضو فعال وجود دارد.

همچنین با حضور مسئولان شهرستان ریگان از اعضای کتابخانه‌های عمومی شهرستان تجلیل شد.

* برگزاری مسابقات دو و میدانی در ریگان

به مناسبت هفته کتاب و کتابخوانی یک دوره مسابقه دو و میدانی در بخش گنبکی شهرستان ریگان برگزار شد.

به همت اداره ورزش و جوانان و کتابخانه‌های عمومی شهرستان ریگان یک دوره مسابقه دو و میدانی در بخش گنبکی شهرستان ریگان در بین مدارس این بخش برگزار شد.

این مسابقه در سه مقطع برگزار و در مقطع ابتدایی بیش از 30 دونده مسافت یک کیلومتری را دویدند که در پایان محمدحسین دلاوری اول حامد موسی‌زاده دوم و ابوالفضل آبیار سوم شدند.

در مقطع راهنمایی که بیش از 15 دونده شرکت کردند و مسافت دو کیلومتری را به رقابت پرداختند در پایان علیرضا داسار اول، فرشید دستیاری دوم و محمد عباس‌زاده سوم شدند.

در مقطع متوسطه با بیش از 12 دونده و مسافت سه کیلومتری در پایان بهزاد آبیار اول، موسی زابلی دوم و مهرداد محمدی‌مقدم سوم شدند.

انتهای پیام/غ/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول