اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون مطبوعاتی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم:

کتابخانه مجازی نماز راه‌اندازی می‌شود

خبرگزاری فارس: معاون مطبوعاتی اداره‌ کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم از راه‌اندازی کتابخانه مجازی نماز در آینده‌ای نزدیک خبر داد.

کتابخانه مجازی نماز راه‌اندازی می‌شود

محمد خامه‌یار امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم با اشاره به کتابخانه تخصصی نماز اظهار کرد: اکنون مرحله خرید و جمع‌آوری کتاب‌های نماز در حال انجام است تا با قرارگیری در این کتابخانه در اختیار پژوهشگران این حوزه قرار گیرد.

وی خاطر نشان کرد: کتابخانه تخصصی نماز در کتابخانه آیت‌الله خامنه‌ای واقع شده و در آینده با مشارکت نهاد کتابخانه‌های عمومی استان راه‌اندازی می‌شود.

معاون مطبوعاتی اداره‌ کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم با بیان اینکه محدودیتی در زمینه خرید کتاب‌های نماز وجود ندارد گفت: لیست مورد نیاز برای خرید کتاب‌های نماز تهیه شده و برخی کتاب‌ها نیز از انبار کتاب اداره‌کل انتخاب می‌شود.

وی یادآور شد: بالغ بر هزار عنوان کتاب در مرحله نخست خریداری و در مراحل دیگر کتاب‌های مورد نیاز این کتابخانه تکمیل می‌شود.

خامه‌یار خاطر نشان کرد: بر اساس ضرورت‌ و نیاز در آینده کتابخانه‌های تخصصی دیگر در کنار کتابخانه‌هایی مانند کتابخانه مرکزی استان راه‌اندازی می‌شود.

وی با اشاره به موضوعات کتاب‌های مرتبط با نماز گفت: احکام نماز ویژه نوجوانان و جوانان، سیره بزرگان نسبت به نماز، نماز اول وقت و احکام آن، مقدمات و شرایط نماز، نماز جماعت، شرایط امام جماعت و داستان‌های نماز از جمله موضوعات این کتاب‌هاست.

معاون مطبوعاتی اداره‌ کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم یادآور شد: افرادی در حال تدوین پایان‌نامه‌ای در زمینه نماز هستند و پژوهشگران می‌توانند از منابع غنی کتابخانه تخصصی نماز استفاده کنند.

وی عنوان داشت: کتابخانه تخصصی نماز دی ماه سال جاری در حاشیه جشنواره نماز و نیایش افتتاح می‌شود.

خامه‌یار خاطر نشان کرد: در نظر داریم نرم‌افزار کتاب‌های نماز این کتابخانه تخصصی را تولید و عرضه کنیم تا کاربران بتوانند در فضای مجازی از این نرم‌افزار استفاده کنند.

انتهای پیام/78003/ل/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول